perjantai 19. lokakuuta 2012

netti on asia jota minä rakastan ja suuresti -.-

Tosiaan olisin postaillu useemminkin mutta netti ei ole ollut mitenkään yhteistyö kykyinen viime aikoina...-.-
mutta aiheeseen nimeltä: mitä minulle on tapahtunut viime päivinä ;)
Tiistaina bändini vokalistikin onnistui raahautumaan treeneihin ja kävi ilmi että hänkin on otaku tai ainakin on ollut, yay ^^ nyt bändistä löytyy siis joku joka ymmärtää minuakin...koska edes japanilainen rumpalimme ei tunnu tajuavan mua xD
no mutta nyt olen kumminkin nähnyt kaikki bändini jäsenet ja vaikka molemmat rumpalit ja kitaristi ovatkin poikia ja mua kaks vuotta nuorempia ja vokalisti 22 niin mukavia ovat kaikki :3
Asiasta toiseen...mun keskisormeni on täysin tunnoton, kiitos basson soiton...:D
Ja kirjottamin on jännän tuntust ku ei tunne näppäimii x)
sitten muihin aiheisiin eli eilinen...olimme triossa, siis minä ja ronjachi. Meijän oli siis tarkotus ettii mulle farkkuja ja toppatakki, mutta lopulta me päädyimme sovitteleen puvun takkeja...ahh rakastan niitää <333333 ja kyllä me yks toppatakkikin löydettiin mutta kiitos hinnan minun on aivan turha edes yrittää haaveilla siitä -_-
Matkalla trioon Ronjachi yritti elämänsä ekan kerran kyytsätä jotakuta ja se päättyi kauniisti siihen että hän makasi selällään maassa tassut kohti taivasta, eikä kyllä munkaan kyytsäys taidot kovinkaan paljon paremmat ole XD
Ja sitten viimeinen aihe eli coopperi <3 Kaatosateessa juoksemista huonoissa kengissä...kyllä mäkin tykkää juu...juoksin sitten jotain melkein kuus kierrosta. (en muista tarkkaan paljon) Joka tapauksessa se oli hyvin epä miellyttävää koska melkein pyörtyminen ei ole mitenkään mukavaa.
Mutta tämä postaus taitaa päättyä tähän ja nyt kun luen ite tätä tekstiä mietin miksi kirjotin tän kaiken jotenkin väärässä järjestyksessä mutta sama se :D
Bye, bye :3

1 kommentti: