torstai 15. marraskuuta 2012

rapunen ja leitsona xD

tämä on postaus yritys...mulla ei ole siis postattavaa :D

no jos alotetaan eilisestä ni oli aika...ihana -.-...päivä. Muuten vaan kun eka perjaattees myöhästyin koulust, päätä särki, kurkku kipee ja maha kipee ja väsytti. Matikan tunnilla...nukuin...ja muutenkin päivä meni sen verran mukavasti että sain mukavan muiston sormeeni...älkää lapset siis leikkikö nuppineuloilla.
Bänditunti oli oikeestaan ainoo nautittava asia ruotsinläksyjen lisäks eilen. Ronjacchini raahautui stalkkeroimaan sitä ja iskin sen sitte tuuraamaan vokalistiamme. x) Kai sie Ronja löysit jo sen tokan säkeistön sanat? O.o
Siinä sitten yritimme soittaa jotain ja ihmettelen vieläkin miten pikku stalkkerini voi väittää mun olevan hyvä basisti koska ne mitä mun piti niis biiseis soittaa oli tajuttoman helpot ja tipuin koko ajan silti...mutta kiitos kun tulit stalkkaa, koska se piristi päivää kummasti.^^
Illalla sitten kuuntelin faijani otaku dissaamista...että kiitos mukavasta illasta juu, en muutaku muutenki hyvällä tuulella että mun laumani dissaus paransi oloani hyvin suuresti...

Tänään sitten ollu taas väsyny vaikka oonkin nukkunu enempi ku mitä normisti ja nyt illalla keksiny Ronyappysen kanssa horoskooppimerkkejä an cafelle ja ittellemme.
Teruki on skorpionimies, Kanon ja mie ollaan rapusia, Miku on kaurismies, Takuya vesikauris ja Ronja, Yuuki ja Bou on leitsyitä.
Kyllä, meillä on hauskaa. :D

eipä mulla sitten muuta...ja koska mulla ei oo koskaan mitää kunnon postattavaa, ni jos teil on vaik jotain mitä haluisitte tietää must ni kysykää täälä tai faces tai jossain, miten nyt mut sitte kiinni saattekaan. voin sitten yrittää vastata. :)

Panda sanoo nyt hei hei :3

2 kommenttia:

  1. Se alko "Read between the lines, what's f*cked up and everythig's alright". Muistin tänää aamul herätessäni.

    VastaaPoista