perjantai 30. marraskuuta 2012

Snow scene

Otsikko eli snow scene on biisi joka on soinu koko päivän päässä koska sataa lunta xD mutta tosiaankaan tosta lumesta mä en pidä tipan tippaa, kauheeta mönjää joka kastelee sukat -.-

Tänään sitten kävin kampaajalla ja tulos oli tämä :)


hieman geeliä, lakkaa ja tupeerausta niin hiuksistani saa näinkin pörröiset ^^


olen ihan tyytyväinen. Saparotkin muistuttaa ainaki enempi ku ennen Boun saparoita :3 Näillä mennään sitte ainaki siihen saakka että otsatukka on kasvanut riittävästi...

Äsken kävin ostamassa ittelleni joulukalenterin :'D ja lahjapaperia, saatte ihmiset söpöön nallepaperiin käärittyjä paketteja^^

Sitten kans tänään taas vaihteeks toiminu ihmis suhde neuvojana xD jajaja piirtäny Terukin synttäri kyltin valmiiks. Meen huomen kuvaa itteni ja sen Ronjacchille. Harmi vaan kun en voi olla sielä pitempään koska olen kuulemma "liian kipee" -.-

tässähän tämä Terukin synttäri kyltti :)
 Jaa nyt lauman esittely osa 3. Laura

Lallan oon oon tuntenu kuutisen vuotta. Tutustuttiin kolmosella ja eka mitä koskaan sanoin lallalle oli "sulla on kiva penaali" :D sanoin tämän kun olimme menossa elämämme ekalle ruotsin tunnille. Lalla on ihana ja hullu ihminen, jota innostuessaan on erityisen vaikea estää tekemästä sitä mitä hän on päähänsä sattunut saamaan. Lallan kanssa on kanssa keksitty ja tehty kaikkea mahollista tyhmää xD kuten eksytty suppaan, keksitty lätty leikki xDDD, leikitty perinne leikkiä aina ku oon ollu niillä ja meijän jutut on aina jotakin erittäinjärjellistä...x'D Musta tuntuu että oon itekki hommannu Lalleliinille ikimuistosii hetkiä esim, se kun hän lainasi ekat mangansa ja kasasin sille puolet kirjaston mangoist syliin ja toteen et "etköhän sä näillä alkuun pääse" :D Lalla on vaan ihan mahtava ihminen ja me ollaan legendaarinen kaksikko :3

Lallaseni ^^

Ja nyt tämä panda kuittaa~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti