sunnuntai 17. helmikuuta 2013

pikku serkkuja on oikein kiva popsia :33

Oli siis Desucon frostbite eilen ja tänään ja oli aihan mahtavaa!!! Kiitos kaikki te rakkaatihanathomotmöllini kun jaksoitte pitää seuraa, ootte mulle toinen perhe ^^ <3
Istuskeltiin vähän sielä ja täälä, pelattiin pocky gamea (ja purtiin vahingossa ihmisiä....anteeksi), tanssittii, juotii ramunee, ostettii kaikkee ihanaa kuten ramunee, pockyja, hanskoja, henkselit, pinssejä, mangaa...yms, halailtiin, yritettiin saada ihminen tajuumaan että olen seme enkä uke, kuvattiin, syötiin, riehuttii, käytiin tuulettumassa pihalla, oltiin tyynynä ja oltiin oikein ihanan pervojalapsia xDD Ääääää haluun sinne jo takasin :333 mutta joudun oottaa neljä kuukautta -.-

Huomenna pitäs sitte raahautuu hirvees conidarramasikses raahautuu kouluun...ja bassoon...T^T ja harkkoihin... Ja keskiviikkona on matikan kokeet -___________-



tältä näytin minä


mun sateenkaarihanskat on ihanat :3


panda pockyja :33 söin pikkuserkkujani


syön edelleen serkkujani :3


kulkunen jonka ostin ^^


Emm-chan ja Wenya säätämässä...jtn xDDD


Appelsiini ramunee ^^ meloni oli kyllä paras ja siitä tuli vihreä kieli ^w^


mun hanipupsi :3~


kännykkäkoru jonka ostin~ chimchar sai kaverin ^^

mun halikyltti joka ei oikein toiminu xD


mun ihanat sateenkaarisukat <333 ^^~

Panda kuittaa~~

1 kommentti:

  1. Ehheh.. Tyynyni~!
    Ja toi mun ja emmansäätämiskuva.. x'D
    Ja ja ja asdf c:
    Kiva coni.
    Kiva Aatu.
    Hyvä tyyny <3

    VastaaPoista