lauantai 20. huhtikuuta 2013

yksinäinen mummo rappukäytävässä

Ja ihan vaihteeksi otsikko joka ei liity mitenkään mihinkään, minä vain havaitsin viime keskiviikkona yksinäisen mummon rappukäytävässä :D

Viime viikko tai siis niinku arkipäivät menikin tetissä. Mun työn kuva oli yksin kertanen ja selkeä. Joka päivä mä olin sielä tasan 10, imuroin ja moppasin alakerran, imuroin ja moppasin yläkerran ja sitte kello oli puol 12 ja mä menin syömään ja tulin joskus puol yks takas, istuin ja luin mangaa ja pääsin kahelta vapauten. Ja joka ikinen päivä toistui tuo sama. yhtenä päivänä tosin mangan sijaan viritin kitaroita ja toisena vaihoin kitaraan kielet.

kitara pedaali. sillä on naama :3

Sidden sidden joo tiistaina kävin ostamassa demonimikäliecossiini siivet :3 ja Honey-senpain peruukki tuli eilen ja tänään oon ostanu facen cosplay kirppikseltä Honeylle takin ^^

demonituksen siivet~

Honeyn peruukki + minä luonnon kaunis hyi XP


katsoin my little ponya XD ja sain päähäni yrittää piirtää ponin XDD ihan kamala


Minä yritin vain kerrankin olla tyttömäinen :3
 Joo eipäs tässä kaiketi mutta sitten ole...
Panda kuittaa~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti