torstai 16. toukokuuta 2013

We are the world~

Wuhuu, edistystä, minulle uskalletaan puhua/kommentoida, kiitos te ^^ ja tonne alaskin on joku mielipiteensä jaksanut laittaa. *kumarrus*

Joo tota tota...noh Kemian valtakunnallinenpäättökoe on nyt takana, mikä on tosi ihanaa, nytku viel selviin kolmest kokeest ni kasin kokeet on takana (~'w')~

Eilen oli Tipalan luokka-aste kuorojen kevät konsertti. siitä tuo otsikko ja sehän meni yllättävän hyvin, kiitos siis ihmisille siitäkin ^^ johan mä nyt kiittelen tänään ihmisiä, mutku anteeks, oon kerranki hyvällä tuulella :DD
Ja kiitos erityisesti Ronyacchi, kieleni on edelleen kipeä...XD en enää ikinä tottele jos joku käskee vetää tuli kuuman kahvin kymmenessä sekunnissa alas. Muutenkin sitten säädettiin ja näytettiin gangstoilta sielä Lallan ja R-chanin kanssa ^^

Eilen oli kans vika bändi ennen ens syksyä ;__; *siiif* mulle tulee tylsää kesällä ilman teitä, tahtoo soittaa ja jutella outoja :3 Eilenkin puhuttiin susheista ja japanilaisesta ruuasta muutenkin ja no ruuasta yleisesti myös :D Sitten arvon vokalistimme ehdotti et mentäs joskus yhes syömää sushia ja no kyllä se mulle käy ^^

Huomenna pitäs sit kai taas alkaa käydä harkois, ku viikonloppuna ois peli...en jaksa...en jaksa...en jaksa. -..- enkä halua.

Mut juu kiitos vielä tosiaan teille lukiani, olette parhaita ^^

Ja vielä kuvia ja yksi video jonka löysin jostain Youtuben ihmemaasta, ja joka oli must vaan niin ihana...johtuneekohan siitä et rakastan fursuitteja ja ihan btw, haluisin itelleniki semmosen :33 hommatkaa mulle ees sellain pää jookos ~~

säätöä eilises konsertis :D

möllini~

panda kuittaa~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti