maanantai 3. kesäkuuta 2013

Moi taas :3

Hallouu~~ Taas mä olen näköjään postaamassa...anteeksi, kukaan ei varmaan ees ehtiny lukee edellistäkää vielä :DD  Mutkun kesällä on enemmän aikaa postata ja enemmän aikaa tehdä kaikkea mistä postata, niin postauksia tulee varmaan nyt kesän ajan vähän useemmin ku kerran viikossa, mutta saattaa tulla ainakin muutamia yli viikonkin taukoja, koska ollaan heinäkuussa varmaan purjehtimassa jonkun verran ja riparilla en varmaan pääse postailemaan.

Nyt joku teistä varmaan juoksee kohta tänne kysymään onko mulla kuumetta vai mikä on kun postaan pinkillä tekstillä :D Ei en ole sairas...kai, ei ainakaan tunnu siltä, mie oon vaan lukenu koko eilisen ja koko tän aamun ihanien lolitojen blogeja ja hyvä ettei tursua vaaleanpunasta hattaraa korvista. ^__^

Ja ai että lolitat on ihania, olisin itsekkin lolita muttakun en mä osaa eikä mulle varmaan sopiskaan niin naisellinen olemus. Sitä paitsi jos mä nyt ryhtysin lolitaks, laumani kuolis nauruun, koska ne jotka mut tuntee tietää mainiosti etten mä ole ensinkään mikään hame/mekko ihminen ja kaikkea muuta kuin tyttömäinen :DD

No mut lolitat on söpösiä anyway. Meidänkin koulussa on ainakin yksi ylisöppönä lolita ^^  Ja musta on hienoo et joku ylipäätään uskaltaa olla erilainen ja tulla loleis kouluu. Mä olen kuullut neitosen tyylistä eriäviä mielipiteitä, suurin osa on ollu sitä mieltä että, hirveän söpöä ja ihanaa ja awws, mutta surukseni olen huomannut koulussamme myös niitä jotka kattoo lolitoita kieroon...huomaa taas kuinka kapeakatseisia jotkut ovat. Mutta minä kuulun ehdottomasti niihin joiden mielestä se on hirveän söpöä ja ihanaa ja awwws. Sitäpaitsi, kaupungilla on kivaa ja jotenki piristävää nähdä lolitoja, joita ainakaan lahessa ei ihan joka päivä kuitenkaan näe kaupungilla hillumassa. ^^
Sitten kun on ihmisiä jotka on silleen että, "miten toi kehtaa" ja bla bla blaa, niin siksikin mä arvosta niin otakuja, lolitoita...jne jne koska ihmisillä jotka pystyy kulkee kaupungilla kaikkea muuta kuin massavaatteissa saa kyllä olla aika mahtava itse luottamus. Oli se mullaki vähän niin ja näin ekan kerran kun cossasin että lähenkö kesken conin cossis heseen, mutta nyt cossien ja otakuitumisen myötä mullakin on itseluottamus kasvanut suunnattomasti. Ei kukaan huonon itsetunnon omaava vois noin vaan kävellä kissankorvissa ja hännässä tai pari metrisen viikatteen kanssa keskustassa. 
Kerrankin kun oli erään epäotakun kanssa karismassa, niin kun mä yritin puhua tälle seuralaiselleni ja neidillä ei ollut aikomustakaan kuunnella mitä mä sille sanon, vaan höpisi itse päälle, niin karjaisin sille aika kovaa että nyt turpa umpeen ja kuuntele. Siinä se meni sitten ihan punaiseksi ja sai sanottua vaan että, älä huuda, kaikki tuijottaa. En sitten sanonut tuohon mitään, kun olin just myötäilly sitä kun se oli sanonu kuin inhottavaa siitä on ku ihmiset tuijottaa. Meinasin kyllä karjasta sille että, luuleeko se tosissaan että mie jolla on jatkuvasti pupun tai kissan korvat päässä tai häntä tai jotain vastaavaa että enkö mä ois tottunu siihen että mua tuijotetaan.

Oho...karkasin näköjään vähän aiheesta...OwO enpä taida tylsistyttää teitä sen enempää nyt höpinöilläni, kuntuosta tulikin noin pitkä. :3

Mölli oli ihan sitä mieltä että se lähtee veljeni mukaan riparille x3

joku outo...

yritin piirtää söpöä lolitaa :3

Summer~

Panda kuittaa~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti