perjantai 2. elokuuta 2013

Nimen vaihdos ^^

Moi möllit ^^

Tosiaan vaihdoin blogini nimeä, koska alkoi kyllästyttää...voi tosin olla että vanha nimi tulee takasin pian, tuo on koeajalla :D Sanokaapa siis mielipiteenne siitä ja laitan siitä myös kyselyn tuonne sivuun, niin käykääpä sinnekin vastaamassa, vaikkakin teidät tuntien musta tuntuu ettei kukaan kommentoi, eikä vastaa siihen....

Mutta niin mun piti tulla postailemaan jo aiemmin mutta mun käytössä ollut kone päätti ottaa lopputilin ja nytkin joudun postaamaan faijan koneella. Se "mun" koneeni on vanha pöytäkone ja nyt se päätti olla havaitsematta muistikortteja, piuhoja tai vastaavia, edes hiiri ei toimi :(

Ennen pää aihetta kerron mitä oon puuhaillut tällä viikolla. Maanataina mä käväsin pikaisesti keskustas. Ostin kasvomaalit, muffini purkin, lyijyä, kumin, stabiloita ja yhen vihkon koulua varten. Ihan vink vink, jos olet ihminen joka hukkaa aina aineitten vihot, niin ostakaa yks paksu vihko johon teette kaikkien aineitten asiat, on helpompi muistaa ottaa sadan tilalta yksi vihko ^^ mulla tää ainakin toimii~~
Tiistaina oltiin mökillä, keskiviikon hiimuilin kotona ja harkoissa ja eilen oltiin toisella mökillä ja illalla kävin Jovilla nuorten illassa. Tänään oonki ollu vaan harkoissa ja lukenu Pottereita.

Sitten mä haluisin puhua asiasta vloggaus. Eli jos joku ei tiennyt niin vloggaus on vähän kuin bloggaus, mutta postaukset tehdään videoina eikä kirjallisina :D Ite voisin perjaattees alkaa tekee videoita, mutta mulla on ääni kriisi. Mä inhoan omaa ääntäni äänitettynä ihan yli kaiken. hyi >.< Ja no videot ilman ääntä ois vähän tyhmiä :D
Ite seurailen pääsääntösesti kahta vloggaajaa Soikkua ja Eeddspeaksia eli siis Eetua. Tykkään näistä kahesta eniten siks että ne osaa asiansa, ne on mielenkiintosia mölleja ja jotenki vaan kivempia ku muut joita oon kattonu. Parin muunkin vloggailua oon satunnaisesti katellu, mutta noista kahesta pidän erityisesti.
Mutta se aiheen ydin tänään on liian nuoret vloggaaja. Tämä on siis vain mun mielipiteeni asiaan, mutta kun semmoset 7-12 vuotiaat tekee videoita, niin ne on suoraan sanottuna paskoja. Ne tulee vähän kasvettuaan niin häpeemään itteäni. Mm. kun kattoo vaikka "laukun sisältö postauksia" jossa siis on tarkotuksena esitellä yleisin käyttämänsä laukku sisältöineen. Ne pikkuset vetelee sielt kaikki maailman meikit ja sitte ku kattoo niitten viedeoi, ni ne ei ees käytä meikkii ja muutenki ei ala-aste ikästen tarvi meikata, ihan oikeesti. Ja löytyy muitaki tommosii ihan tyhmiä juttuja, kuten esim. yhellä oli vanha kelakortti söpössä minni hiiri lompakossaa ja jotain muuta ihan randomia :D Että jos joku nuori (mun mielestä liian nuori) tätä lukee, niin sanonpahan vaan että alota vloggaus ku oot vähän vanhempi, tuut myöhemmin muuten häpee ittees.

Nyt vielä kuvia, koska oon leikkiiny ihan liikaa uudella kamerallani xD

muffini kuppi ^^

mä vähän elämöin :3

vähän tyhmästi lähteny huulista toi maali pois



mölli ei tainnu tykätä olla mummin sylissä :DD




mun rippi risti~~~~



sekainen pöytäni :D



vääksyn kanavalta




tuttumme koira Turre :3









kukka kärpänen :3







ja lopuksi minä :)

Panda kuittaa~~

3 kommenttia:

  1. tuollajossain alhaalla mobiiliversiossa on nappula "vaihda internet versioon" ja sieltä kautta pystyy vastaamaan ^^ mutta juu kitios, toi on yhen potterin yven luvun nimi niin siitä sain päähäni xD

    VastaaPoista
  2. Tykkään nimestä! :) milloin tulee taas novelleja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on yks valmiina ja pitäs tosiaan postaa se että hmm yritän ens postaukseen ^^

      Poista