tiistai 19. marraskuuta 2013

=^-^=

Moi c:

Tässä nyt on pientä ilmotusluontosta asiaa. Eli joudun pitää taukoja aika paljon, koska multa pöllittiin netti kaheks ja puoleks kuukaudeks ja voin postata vaan kirjastosta käsin. On hiukan perseestä tämä, mutta minkäs mahtaa.

Kuitenkin tulin nyt kertomaan olevani elossa ^^ mitään ihmeempiä ei oo tapahtunu. 
Viime viikolla olin miitissä. Perus miittailua triossa ja lagasin vaan jossain nurkassa yksin enkä puhunu kellekkään...............
Niin ja tosiaan, olen taas koulussa homehtumassa, eli öäää työharjottelu mikälienee loppu toissa viikolla. Mulla on hirvee ikävä niitä palleroita siälä. ;;_;; 

Mulla oli vielä aamulla himassa joku idea, mistä pitäs kirjottaa mutta hyvä muistisena lapsosena olen sen onnistuneesti unohtanut. Saatte siis lisää sekavaa selitystä viime päivien kulusta.
Maanantaina siis eilen oli rokotukset (hpv) ja nyt mun käsi on ollu jo melkein kaks päivää ihan kuollu ;( ei ole kivaa.

Äsken käytiin kelassa ja työkkärissä, koska yh:n tunti, mutta sen reissun ideaa mä en tajua, koska mentiin vaan ovesta sisään ja käveltiin ulos..jajaja

Viime viikolla oli muuten Tipalan lukion jonkun ryhmän Ultra bra konsertti. Se oli oikeesti siisti ja olin ihan onnellinen et menin. Tästäkin saamme kiittää Dosupalleroista, koskapa se oli sielä soittamassa didgeridoota.

Mutta juu, multa loppuu aika tässä koneella. Anteeksi tämä harvinaisen sekava postaus, mutta nyt ei vaan ajatus kulje taas yhtään. Pää tarkotus tällä oli kertoa olevani elossa ja ens postauksen ajankohdasta ei oo mitään tietoa, sitten varmaan kun pääsen taas kirjastoon, että juu.

Panda kuittaa~~

2 kommenttia:

  1. :c otan osaa netin viemisestä, toivottavasti 'näemme taas pijaan' D:

    VastaaPoista
  2. mulla on kyllä netti kännykässä, mutta blogger päätti olla toimimatta siinä :( nään vaan muitten postauksia, mutten pysty postaa ite kännykällä

    VastaaPoista