maanantai 20. tammikuuta 2014

Jäätymis kuolemaa ja sademetsäilmastoa c:

Moi pallerot c:

Nyt vihdoin ja viimein mie sain rakkaan nettini takaisin ja pääsen taas postailemaan vähän useammin kuin kerran kuussa ^^ jee~ Monta juttua on odottamassa vuoroaan päästäkseen tänne, mutta tämä postaus on omistettu viime viikon lopulle, koska oli Yukicon! OwO

Odotukset ei ollut Yukin suhteen kovinkaan korkealla, koska Yuki sössi lipun myynnin ja monia asia myöhästy tai peruttiin ja sillain. Meinasin jopa olla menemättä, koska kovin moni kaveri ei saanut lippua. Oli kuitenkin onni että menin, sillä viikon loppu oli yksi elämäni parhaista ^^ 
Matkat kuljettiin junalla ja bussilla ja majotuin mun sedälle. Sain nukkua huoneessa jossa oli söpöisän pinkkiä ja Hannah Montana tapetit xD 

Pyörin pääsääntöisesti Anen ja Lallan kanssa, mutta melkein koko lauantain ja osan sunnuntaista seurassamme oli myös uusi tuttavuutemme Eeva c: sekä sunnuntaina seuraamme liittyi myös uusi tuttavuus Salla. ^^  Salla oli myös mun eka fursuit kaverini johon olen tutustunut suittauksen kautta :3 ihan mahtavainen ihminen ^^ 

Itse olin siis myös fursuitissa, Lalla oli Umineko no naku koronista Siesta00, ja Eeva Touhousta se noita. en tiedä sen hahmon nimeä... niin ja Ane ei cossannut mitään :D

Minääää :3

Lalla

Salla
Pääsääntöisesti meijän coneilu oli kiertelyä sielä ja täälä, istuskelua, seisoskelua ja myyntipöydillä kuolailua. Lisäksi uskaltauduin periaatteessa ekaa kertaa pelaamaan tanssipeliä ja olin aivan surkea xD Se ei vaan ole ihan mun lajini :'DD
Lisäksi käytiin katsomassa käytännössä neljä cosplay kisaa: alottelevien kisa, kokeneiden, Hallcosplay ja nettiäänestys Hallcosplay. Lalla pääsi tuohon ensimmäiseen Hallcosplayhin, muttei voittanut :( 
Jokaisesta kilpailujasta jokaisessa kilpailussa otin kuvan, mutta laitan tähän nyt omat lempparini kustakin sarjasta sekä muutamia osallistujia jotka ovat kavereitani ^^

Milla c:

Amaterasu~ ei liene epäselvää miksi tämä oli yksi ehdoton lempparini xD


Nata c:

Lalla c::


Tämä pikku Ponyo oli aivan äärimmäisen suloinen ja se tykkäs musta ja Sallasta koska suitit >w<




Sitten ihan muuten kuvattuja juttuja ^^




Lallan sunnuntain Kurisu cossi :3
älkää kysykö minne on kadonnut Mikurun otsatukka, minä en tiedä :D

Essi ihanassa Kiseki cossissaan >w<





Ja vielä kuvat vähäisistä ostoksistani ^^


Poitsulin nimi on Yaichiroo ^^

Mun eka figu OwO



Noin pääsääntöisesti oli tosi kivaa, kiitos kaikille joiden seurassa olin ja joita ohimennen kerkesin moikkaamaan, olette parhautta ^^ Ja nyt mä oon ihan kikseis täälä ku mut lisättiin yhteen fursuit ryhmään. >w<

Eipä mulla kai siitä conista muuta..kiitos jos jaksoit lukea^^ Ensi postauksessa ajattelin kertoa vähän suittauksesta ja Snellan synnystä. :) kiinnostaisiko ketään moinen???

No mutta Panda kuittaa~



4 kommenttia:

  1. ASDFGHJKLÖÄIOHUIDGWUYGDUW PÄivitin mun Bloggerin etusivuu kokoajan et pääsäsisin lukemaan koska asdfghjkkl kuvathh Uguu ;A;

    Mutta hienoa että oli kivaa 8> Mä lojuin viikonlopun kissani kanssa sängyllä ::::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jälleen kerran suren kun näissä kommenteissa ei ole tykkäys ominaisuutta :D

      Poista
  2. Chiku, tulen kissa jengiisi mukaan, itse makoiltiin kissan kanssa sohvalla ja katottiin kaunaa 8)
    Omf se tunne kun pääsee mukaan johonkin ryhmään :D itse fiilistelin kun pääsin yhteen nukkeilu ryhmään viime helmikuussa melkein viikon :D... hheheheh
    mutta Snella on ihana karvaturri ;-; (siis et sinä vaan fursuittisi :o) eiku siis. Jennaa kiinostaa miten hän syntyi!

    Ja ihanaa että sait netin ;u; ikävä siun postaaksia :3~!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin haluan kissan T^T ja on se kivaisaa että edes joku kaipaa munkin turhia selityksiäni :'D ^w^

      Poista