torstai 6. maaliskuuta 2014

Pörröinen reppana ja pari vähän siistimpää yksilöä~~

Moi pupuset :3

En mää ikinä ossaa pitää päätöksistäni kiinni, jos ne liittyy blogiin ja niinpä tulin kirjottelemaan tänne jo tänään kun ei tässä illalla ole pahemmin muutakaan tekemistä ollut. 
Että tuota juu...mainitsin aiemmin odottelevani vielä yhtä pakettia saapuvaksi, ja se oli tiistaina ilmestynyt postilaatikkoon C: hehehee, olkaapa vielä hetki jännityksessä.

Nyt siis aiheeseen jonka lupasin heti kun paketti saapuu ja toivottavasti tykkäätte, koska panostin tähän oikees :D Kuvien kanssa hommailuun eli kuvaamiseen ja kollaasien tekoon on tähän mennessä mennyt jo reilut pari tuntia ja nyt vielä kirjoitusvaihe. Tää on tyyliin toka postaus ikinä jonka oon suunnitellu etukäteen xD

Mutta niin, aloitetaan mun neljän peruukin esitteleminen~

Ensimmäiseksi mun eniten käytetty peruukki. Se on ostettu Ebaysta ja ollut mulla nyt noin vuoden. Maksoi varmaan jonkun 20€...? Tykkään tästä tosi paljon, koska se on helppohoitoinen, sopii musta mulle hyvin ja on käynyt pariinkin cossiin, Ouranista Tamaki mad hatteriin ja samaisesta sarjasta Honey-senpaihin. c:




Sitten vanhin peruukkini. Tämä on ostettu Pilailupuodista ja on mun ainoa suomilaatuinen peruukki. Aivan karmeassa kunnossa ressukka...jo ihan uutena siitä puuttui takaa kuitua, niin että verkko vähän näkyy ja muutenkin se oli heti vähän huonokuntoinen. Maksoi 8€ ja oon käyttänyt tätä vaan Rinnen Ageha cossissa.





Kolmantena mun uusista peruukeista vanhempi, jonka täälä toissa postauksessa teille näytinkin. Ostettu Ebaysta, maksoi noin 20€ ja tulossa ainakin random linnan neito cossiin, sekä Desussa (jos sinne pääsen) käytän tätä jollain omalla hahmollani. Tykkään ite tästä aivan älyttömästi, mutta totesin etten tämän kanssa pääse niin helpolla kuin tuon lyhyen blondin...en taida enää ostaa kiharia peruukkeja...:DD 





Ja viimeisenä se pikkuinen joka postilaatikosta tiistaina löytyi ^^ Sekin on Ebaysta ja maksoi posteineen reilun 10€. Se on vähän pienempi kuin nämä muut, mutta ei onneksi ihan hirveän kamalan tiukka, onneksi. Tulossa mun Dejiko cossiini~



Siinä olivat minun neljät varahiukset kun omat kakkailee ^^ Mikä näistä oli eniten teidän mieleen ja mitä pidetti postauksesta ylipäätään?~

Nyt vielä loppuun edustus kuva, koska peruukkiverkot <3

meh, meh kalju korvaton rotta...:DD

Panda kuittaa~~




2 kommenttia:

  1. Oi, kiva postaus~ ihania peruukkeja sinulla n__n!
    kaikki sopivat sinulle todella hyvin :o! (kiharat peruukit on ihan kamala hoitaa [niin ovat kyllä hiuksetkin ehhehe], lopulta meillä menny kas kiharaa ihan vain suoraan roskiin vuoden parin päästä :c)
    tuo vihreä peruukki on ihana <3 tykkään sen tuosta väristä kovasti :)!

    awn postaahhan pijaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on ollut tuo kihara peruukki nyt sen viikon (?) ja jo menee hermot :DD

      Poista