sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Väsyväsy

moi~

Mie oon aivan kamalan väsy... *haukotus* Ja en tiiä mistä tää johtuu koska oon nukkunu ihan suht paljon viime aikoina...tosin vastapainoksi olen myös stressannut asioita suht paljon. Mä vaan mietin että miksi ihmeessä ryhdyin tuomariks...koska tästä ei tähän mennessä oo ollu mitään hyötyä eikä semmosii kivoja kokemuksia oo asian kanssa ollu. Parit pelit joissa oon ollu ni on ollu semmosii et alan voida pahoin kun vaan ajattelen sinne kentälle menoa ja kun se on ollut ohi oon vaan ollu helpottunu kun olen olen vielä elossa...ei oo kiva... Lisäks mul on nyt ollu kauheesti muutaki ni mulle ei löydy pelejä ja niillä ohjaajilla alkaa mennä hermot kohta... Lisäksi skippasin jatkokoulutus tilaisuuden viime viikolla ja en nyt sit tiiä et mitä pitäs tehä koska jos ei käy jatkokoulutusta ni ei saa toimia erotuomarina koko kaudella...mua se nyt ei toisaalta kyllä haittais sekään mutta kuitenkin...pahimmassa tapauksessa mä joudun huomenna johku yksityisopetukseen ja sääntökokeeseen...enkä mä osaa niitä asioita yhtään... =__=
Tämän lisäks koulu stressaa toosi paljon, on kauheesti nyt tulos valtakunnallisii ja päättötöitä ymsyms. 
Oon vaan niin väsy...

Eilen Jovilla oli aiheena lepo ja siellä mä aloin ajatella ja tulin siihen tulokseen että ei, en lepää tarpeeksi. Mua revitään jatkuvasti joka suuntaan, kaikkea pitäs tehä ja kaikkialla olla. Mulle ei jää aikaa levätä, mä vaan yritän selvitä päivä kerrallaan eteenpäin. Eikä fyysinen väsymys oo ainoo, oon myös henkisesti aika väsy. Mikään ei jaksa kiinnostaa ja on vaan semmoi "ihan sama, en jaksa panostaa mihinkään" sitte menee koulu perseellee, harrastuksis ei jaksa käydä ja sitte mä vaan oon pienenä pallona jossain nurkassa tärisemässä. Pitäs kaai tehä asialle jotain... Jos vaan jättäsin tuomaroinnin pois, ni siinä lähtis ainaki yks iso taakka pois...mut ei porukat kuitenkaan suostu....mut kun kouluu ei voi jättää pois ja bändi ja basson soitto on maksullista ni niis on pakko kans käydä mahd usein...ja Jovilla olosta en ala karsia, mun ainoista hetkistä hengähtää ja siirtää muut asiat pois mielestä. 
Ja tää jatkuva väsymys aiheuttaa myös sen et oon koko ajan jotenki vihasen tai kärttysen olonen, vaikken halua...kaverit on huomannut... Ei vaan jaksa.

Mutta eilen oli Jovilla kivaa. Meijän ryhmä järjesti nuorten illan ja oon ylpee meistä, kaikki suju niinku pitikin ^^



Eilen piiiitkästä aikaa lakkasin kynnet, tuommoset An cafe aiheiset sain aikaan toiseen käteen ja toisen käden peukalossa on risti...muissakin sormissa oli mutta ne kusas sen verran pahasti että otin pois :D



Tältä näyttää pesukoneessa käynyt huulirasva :D


Ja kas, juuri kun piti tulla keväyt niin eei taivaalta satoi taas valkoista paskaa niskaan -__-


Että tämmöstä...joo

Panda kuittaa~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti