keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Elämän pienet ilot ^^

Heeiii~

Mä olen ollut tänään toodella hyvällä tuulella ^^ itseasiassa eilenkin olin C: ja toden näköisesti huomennakin :D En mä yleensä näin ilonen oo näin monena päivänä peräkkäin, mutta eilen Jovilla oli kivaa jutella ihmisten kanssa syvällisiä enkä tarkoita vain muumeja :'D mikäli joku joka eilisessä keskustelussa oli mukana, tämän sattuu lukemaan
Tänään sen sijaan selvisin hengissä fysiikan valtakunnallisesta \o/ ja oli aurinkoista ja tapahtui juttuja, joihin päästään kohta :D
Ja huomenna pääsen viettämään Veikan kanssa laatuaikaa leffaan, ja tavallaan siksi että reilu kuukaus oltu yhessä ^^

Ensimmäiseksi haaste jonka bongasin TÄSTÄ blogista, menkää lukemaan~

Tarkoituksena siis poimia huoneestaan tai miksei koko talosta (itse tein niin), jotakin omasta mielestään kauniita tai vaan semmosia paikkoja ja asioita joista pitää C:
Itse lähdin haastetta tekemään, koska tiesin heti mitkä asiat tähän laitan ^^ Tässä ne:


1. Tuo nurkka on musta erityisen kiva ^^ Se on ainoa paikka joka on yleensä siisti, rakastan bassoani ja noita verhoja C: Ja siihen lisättynä vielä lempi peruukki niin ^w^
2. Ikkunassani on siivet ja jotenkin ne sopii siihen tosi kivasti, ja symbolisesti voisin ajatella ne oman elämäni vaikeina hetkinä, en tiiä :D
3. Ikkunassani roikkuu myös nukkekodin lintuhäkki. Ostin joskus joulumyyjäisistä ja se on vaan kaunis~


4. Meidä vaarin tekemä kaappikello <3 Se on hieno ja jos jonkin huone kalun omaan kotiini joskus meiltä haluaisin mukaan ottaa niin se olisi tämä ^^
5. Mulla on tuommonen hylly jonka oon vuorannu kaikilla kivoilla kuvilla, siinä on paljon muistoja ja tuohon kerään koriste esineitä ja kyllä kaikkea sälääkin :D
6. Mun 3 posliini nukkea ^^ nekin on vaan yksinkertasesti musta kauniita~

Tämmöisestä pienten kauniiden juttujen etsimisestäkin tulee hyvämieli C: Tehkää tekin ihmeessä, se oli kivaa~

Ylipäätään postauksen aiheena (niinkuin otsikosta on voinut päätellä) on arjen ja yleensä elämän pienet ilot. Eilen yksi aihe josta keskusteltiin aviksessa (avoin raamattupiiri) oli huomataanko/muistetaanko me mitä kaikke hyvää meidän elämissämme on. Tai niinkun itse ajattelen, mitä hyvää Jumala on elämääni tehnyt. Tätä mä olen tänään miettinyt ja listaan tähän muutaman pienen asian joista oon ite tullu lähi aikoina iloseks ^^

1. En muista minne olin yksi päivä menossa, mutta yhtäkkiä edestäni juoksi mini Batman ja heti perään mini Zorro :'D Kahta pientä leikkivää lasta oli ilo katsella, se oli niin söpöä >w<

2. Tänään kun tulin koulusta kotiin näin yhden tytön joka oli siinä päiväkoti ryhmässä, jossa olin syksyllä TETissä. Kun se huomasi mut, sen naamalle levis ihana virne ja se meni äkkiä äitinsä luo ilmottamaan että näki mut, ja mie tajusin että muthan muistetaan vielä ^^ Se oli toodella kivaa~

3. Jokainen koiran omistaja tietää varmasti kuinka ihanaa on tulla pitkän päivän jälkeen kotiin ja sitten se ihana karvapallero tulee ovelle niiiiiin älyttömän onnellisena, vain siitä että sä tulit kotiin~

4. Se kun herää aamulla oikeesti levänneenä, on nähny hyvää unta ja ulkona paistaa aurinko ja sitte kaiken kruunaa vielä se kun Mölli hypää masun päälle sillai "Huomentaaaa~:333" ilmeellä :'D

5. Ja tottakai siitä tulee niin iloseks kun löytää vahingossa suklaata, jonka olemassa olon on unohtanut ja on just manannu sitä kun ei ole mitään hyvää ^^

6. Mun serkku joka on noin puol vuotias tuli vanhempineen pika visiitille ja näin Leon ekaa kertaa hymyilevän niin ilosesti ku pieni lapsi vaan voi ;;w;;

7. Ja mm. eilen ja monena muuna päivänä oon tajunnu et hei maailmassa saattaa sittenkin olla joku joka välittää ja jota kiinnostaa se miten mulla menee ^^

Siinä nyt oli muutama C: Mitkä asiat teitä on piristänyt viime aikoina? Kertokaa ihmeessä, mua kiinnostaa tietää~


Se hymyilee ;;w;;
Panda kuittaa~~ 

2 kommenttia:

  1. tavallaan ironista lukea tälläistä postausta itse siinä mielentilassa, että jos voisin hautautua kivikasaan koskaan tulematta sieltä pois c: jooh..
    mutta alkoi miettiä, mitkä asiat tekevät iloiseksi, ja tuli parempi fiilis~
    kissat, samalla tavalla kuin sinulla mölli ja koirat, kissat saavat minut iloiseksi c:
    sillä huomiohuora ''jenna, tahdon silityksiä'' asenteellaan ♥ se on jotain tosi söpöä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. elukat on niin sulosia ja höpöjä että ne saa aina hyvälle tuulelle ja älä hautaudu kivikasaan, sinusta tulisi pannukakku .__. C:

      Poista