torstai 1. toukokuuta 2014

vettä sataa, mutta aurinko ei paista...minne mun kesä vietiin T__T

Mooii~~

Hyvää vappua~~~ ^^

Vappu on varmaan turhin juhla ikinä....no jaa sen takia saa vapaapäiviä, niin ehkei se ihan kamalan turha ole, mutta noin muuten se on aika turha. :D

Mulla on ollut kyllä yks parhaista vapuista ikinä ^^ Eilen (keskiviikkona) meillä oli koulussa joku vappuasia, jossa soitti pari koulun bändiä ja oli joku hattukilpailu. Oisin itekkii voinu osallistuu siihen, mut en viittiny ottaa mitään hattua, koska tiesin ettei kilpailu saisi kauheammin osallistujia ja mä en vahingossakaan halua voittaa mitään, en siis halunnut ottaa riskiä xD en kyllä usko että oisin voittanu, mutta koskaan ei voi olla turhan varovainen.

Päästiin pari tuntia aiemmin, mikä oli oikein mukavaa, kerrankin ei ollu kauhee kiire bändi treeneihin. Bändini pääsee kahen viikon päästä taas äänittää ja siitä viikko tai kaks, ni meil on joku esiintyminen. Se on ihan joku pienimuotonen vaan, joku tutkinto asia kai samalla, mutta pakko myöntää että molemmat jännittää vähän C: Onneks oon sekä esiintyny että äänittäny aiemminki, ni tiedän mitä on edessä, eikä tässä toisaalta mitään jännitettävää ole ^^
Bändi ei kuitenkaan ollut se ainakaan pää syy sille miksi tää oli niin paras vappu. Noin seittemältä alotettiin nimittäin Jovin otakujen/kaappiotakujen kanssa Madoka maratooni, jota olin odottanu maanantaista asti ^^ Olin ylipäätään onnellinen että mut pyydettiin mukaan, koska en Jovilaisia vielä kauheesti tunne C: Katottiin siis koko Madoka (puella magi madoka magika) Ja puolessa välissä käytiin syömässä pizzaa :3 Se oli kyllä vähän mautonta pizzaa, mutta ihan hyvää. Oltiin saatu anime päätökseen joskus vähän kahden jälkeen yöllä ja Ihmettelen miten pysyin hereillä :D yleensä nukahdan aina jos katon yöllä animee...sen sijaan Veikka kyllä nukahti ja hänen herättämisensä oli harvinaisen hauskaa xD Anteeks~~~
Sitten jossain kolmen maissa pääsin kotiin ja puol neljän aikoihin nukkumaan...eipä tarvitse ihmetellä miks tänään oon meinannu nukahtaa seisaalleni :'D
Mutta kiitos niille joiden kanssa eilisen vietin, oli vallan mainiota, pitää pitää lisää animemaratooneja ^^



Tänään mun piti mennä vappumiittiin, mutta se jäi kuitenkin väliin tänä vuonna, koska olin niin väsy, tuolla on ollu tänään ihan kauhee sää ja kaikki paikat oli kiinni, ja kaiken päälle meille tuli vieraita. Ois ollu kivaa mennä, mutta minkäs olosuhteille mahtaa :( Kuitenkin koska aamulla olin vielä sitä mieltä että menen, ehdin vetää päälle kamat, joissa olisin mennyt ja otinpa muutaman kuvan.

En tiedä voiko tätä ihan steampunkiksi laskea, mutta jotain sinne päin yritin ^^

Noin muuten viikko mennyt ihan ok kivasti, lukuunottamatta matikan valtakunnallista ja fysiikan jotain koetta... Maanantaina käytiin Lallan kanssa ostamassa cosseihin juttuja ja sitten oon tehny äikän päättötyötä ens maanantaiks.

Niiskuneidin selvityssuihketta peruukkeja varten, toimii oikeesti *w*, ripsiä, tommonen musta nahka rusetti ja valkoinen perus panta ^^



Jooh no eipä tässä kai kummempia C:
Miten te juhlitte/vietätte vappua, vai vietättekö ollenkaan? Ja kertokaapa ihmeessä myös mielipiteenne uudesta bannerista ^^

Panda kuittaa~~ 




4 kommenttia:

  1. ihana banneri ♥ tykkään :3
    möh, mie vietin vappua niikui omassa blogissa kerroin n__n~
    mih meh, meilläki oli se matikan koe! se vesitornitehtävä ö___ö' lopulta paperissa luki vaan ''Nope 8(''
    matikan ope arvostaa miuu (ihan suoraan sanottuna oon luokan paras matikassa, heh heh)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä toivon et saan ees seiskan siit kokeest .__. Vesitornitehtävä ei ollu kiva...ei kyllä mikään muukaan xD ja kiva sillai ku lukiolainen jol on pitkä matikka ni sekää ei osannu selittää sit vesitornitehtävää o__o

      Poista
  2. Möh oispa mullakin porukka jonka kanssa pitää animemaratooneja. :c Mutta vaan yks meidän luokasta tykkää animesta, parhain kaverini, ja se ei jaksa maratooneja pitää. Joudun pitämään ne aina yksin. TT^TT

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :( möh. Mullekkin tää oli eka animemaratooni jonka pidin jonkun/joidenkin kanssa, yleensä saan tyytyä omaan seuraani. Lahessa on kohtuullisen suuri otakuyhteisö (+kaappiotakuja) mut en sit tiiä miksei täälä pidetä maratooneja yhessä ._. Tai sit mua ei vaan haluta kutsua.... :D

      Poista