perjantai 15. elokuuta 2014

Puutuvat ykköset c:

Heei~ C:

Jes, eka viikko lukioo takana, ja mä olen elossa o/ Ei, tässä kyllä mitään syytäkään ole ollut kuolla, koska kaikki on tähän mennes ollu tosi rentoo ^^ 

Meil on tosi kiva ryhmä (siis niinku peruskoulus oli luokka, jos joku mua nuorempi ei tiedä) Tullaa tosi hyvin toimeen, mistä oon tosi ilonen ^^ Lisäks mun ekan jakson lukkari on ihan löllö :'D mut siitä mä voin syyttää tutoreita, koska ne teki sen mulle, ku en ite osannu >__> :DD Ens jaksosta vaan tulee sitte vähän tapompi, mutta ei se mitään ^^

Mitään ihmeempiä vastoin käymisiä ei ole ollut, paitsi että Lallaa stressaa kaikki ja väkisinkin kuulen siitä ._. mutta ei se mitään, yritän sitten autella parhaani mukaan~

Tunnit ja opettajat on ollu kivoja, paitsi äikän opettajamme on vähän random :''D Se selittää koko ajan pojastaan, pyöräilystä, ymmärtää kaiken väärin ja kuulee kaiken väärin ja on vähän härö ihminen :DD Musta tuntuu etten koskaan enää mainitse cosplayta äikän tunnilla, koska se tuotti liikaa väärin käsityksiä ja taidan jättää muutenkin itsestäni puhumisen, koska itseni esitteleminen oli varsin mielenkiintoinen kokemus <_< xD







Tulin myös ostaneeksi uuden repun ^^ Mulla on ollut viimeset kolme vuotta laukku, mutta se on tuottanut sen verran pahat hartia kivut, että päädyin nyt reppuun. Tykkään tosta tosi paljon ^w^

Eilen löysin vanhat farkut ja otin sakset käsiini, ja tässä loppu tulos :DD



Muuten päivät on menny Jamerassa ja Suomalaisessa ravatessa puuttuvien kirjojen perässä ja sitten väsyneenä kotona lojuessa. Cosplayn suhteen olen ollut syntisen laiska, ja koska tänäkään viikonloppuna en pääse tekemään mitää oikein, niin taidan suosiolla olla hermoilematta ja siirrän Aoban cossaamista Yukiin ja ens kesän Desuun. Peruukkikaan ei välttämättä ehdi tulla ja erinäisistä syistä, mulla ei nyt just taida olla varaa ostaa kaikkea mitä sitä varten tarvisin. Varmaa Aoban pois jättäminen ei vielä ole, mutta voipi olla että niin käy. Ens kesän Desuun saisin itelleni Noizinkin, että sikäli hyvä jos säästän sitä sinne ^^

Jotain pientä kehittelen kuitenkin Aoban tilalle, koska pelkkänä titaanina en halua olla koko conia. Vähän miettinyt, että jos tekisin uuden parannellun version irvikissa cossistani, mutta en tiedä vielä, saattaa olla että keksin jotain muuta vielä, kun onhan tässä jonkin aikaa vielä ^^



Tässä nyt pieniä kokeiluja, jos ette tunnista niin ylempi on G Dragon Heartbreaker ja alempi Avatarista Zuko. Zukossa tiedän, että ton pitäs olla vaaleempi, mut se näyttää luonnon valossa vaaleemmalta :DD

Että tämmöstä juu C: Miten teillä on koulut alkanut ? ^^

(Ja muistakaa laittaa kysymyksiä. Suuri kiitos niille jotka on jo kysynyt jotain *kumarrus* Laittakaa tähän tai viime postaukseen~~~)

Panda kuittaa~~ 




4 kommenttia:

  1. hoh :D meijä matika ope on vähän samanlainen kui teijä äikän ope
    oo, miun kaverilla on melkee samnalinen reppu cx~
    jaja öö, onnea opintoihin!

    VastaaPoista