torstai 11. syyskuuta 2014

ihan kohta se on aaaaaaaaaaaaaa

Moi~

Traconiin on enää joku reilu vuorokaus OwO Jännittää....
Tänään sain Kurokoni valmiiksi ja olen tehnyt tuttavuutta ohjelmakartan kanssa. Tulee kiire...>__> pitäisi käydä parilla luennola, cosplay kisoissa, amv kisassa, seikkailla myyntipöytäsalissa, photoshootata ööö noin 8 cossia, nähdä ihmisiä ja nauttia con meiningistä. Huaaah miten mä kerkeän O__O

Jotenkin musta myös tuntuu, että mie ootan Traconilta liikaa ja tuun vaan pettymään sitten kun se ei ookkaan sitä mitä oon kuvitellut .-. Etenkin jos taas käykin niin että oon kuvitellu et vietän paaaljon aikaa ihmisten kanssa ja sit mut jätetäänkin vaan yksin ._. Lievä ahdistustila päällä etten sanoisi... 
Tai jos cossini failaakin jotenkin? Jos sunnuntai aamuna sataa kaatamalla juuri kun mä ihomaaleineni olen kävelemässä con paikalle. o_o Sitte oon yks apunanen klöntti :'DD

Toivotaanpa siis että kaikki sujuu ^^ ja muistakaahan tulla juttelee tai jotain~~~ Cosseina siis casual Kuroko (la) ja female titan (su) Laittasin kuvat mutta kun kännykkäni on yhteistyökyvytön -.-

Panda kuittaa~~~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti