lauantai 1. marraskuuta 2014

This is halloween...~~


Päivää~ 
Tai itseasiassa hyvää iltaa~

Olen McTaillss, William McTaillss~ Aristokraattinen nuori herra, valitettavasti kuolleen ketun riivaama, ja no minua sanotaan pervoksi, mutten myönnä mitään. 
Eilen sain viettää varsin mukavan illan, kerrankin minut hyväksyvässä seurassa. Oli varsin veikeää~ 

Eli moi ^^

Ja hyvää halloweenia~~~

Mulla on ollu paras halloween varmaan koskaan. Olin Namikon halloween bileissä, jäätiin kaikki sinne yöksi, ja oli parasta ^w^ 

Ilta alko juoksemalla Lallan kanssa meille laittamaan asut kuntoon. Oma hahmoni oli tosiaan William ja Lallan hahmo oli isosiskoni. Myöhästyttiin vaan vajaalla tunnilla, mutta muodikkaasti myöhässä on hyvä tulla :D 

(pahoittelen vähäisten kuvien huonoa laatua, mutta oli niin pimeetä, niin ku valaistuksen kannalta, tai miksei järjejuoksunkin kannalta :''D)






Lalla ^^

Paikalle päästyämme odottelimme Esshierua, ja syötiin ja kuhan Esshieru oli tullut, lähdettiin ulos. Tarkoituksena oli mennä pelottelemaan ihmisiä, mutta ihmisiä ei ollut paljoa liikkeellä. Käytiin kaupassa ja aiheutettiin hämmennystä jonnejen keskuudessa. Osa sitten kyllästyi ja paleli ja lähti takaisin Namikolle, mutta minä, Lalla, Namiko ja kaksi muuta, jäätiin vielä ulos. Lopulta päästiin jos ei pelottelun niin vähintäänkin ihmisten ahdistelun makuun. Ihmisten reaktiot oli kultaa. Säälin koiran ulkoiluttajia, kyllä mäkin ahdistuisin jos mä olisin tolla naamalla tuijottanu silmiin väkisin ja kaikkea muuta :D

Alettiin mekin kuitenki palella, ja lähdettiin lopulta takasin Namille. Siellä alettiin kattoa leffaa. Katottiin  The boy with the cuckoo-clock heart ja Corpse bride. Ensimmäiseen ei saatu tekstitystä, ja se tuotti ongelman, "en ymmärrä mitään". Niinpä se oli vähän tylsä, meinasin nukahtaa, mutta visuaalisesti se oli luvattoman kaunis~~ 
Corpse briden taas olen nähnyt pariinkin kertaan, mutta aina se on hyvä ^^








Leffojen jälkeen osa oli jo nukahtanut (kaikki ei kattonu toista noista) ja kömmittiin me vielä hereillä olevatki nukkumaan. Itse nukahdin joskus kolmen maissa, mutta viimeisimmät meni nukkumaan kai viideltä...en ole varma :D 

Aamulla, ei tapahtunut paljon mitään. Oltiin väsyneitä, juotiin kaakaota ja katottiin joku perheleffa joka sattu tulemaan telkasta. ^^

Mutta kiitos paljon kaikille mukana olleille <3 Oli parhautta~~~ 


Nyt sit oon ollu koko päivän ihan väsy, ja yrittäny pitää itteeni hereillä kahvilla ja muilla kofeiini pitoisilla litkuilla. Väsyttää silti liikaa. *haukotus* 

Meille tuli tänään vieraita. Pikku veljeni kummisetä perheineen. Muuten ihan kivaa, mutta en osaa kommunikoida pikkulasten kanssa :DD Lisäksi figuurini ja peruukkini joutuivat riskialueelle, pienten käsien hiplattaviksi, koska unohdin että lapset kasvaa, ja nykyään ne ylttää jo mun figuhyllylle. Onneksi pikkuisilleni ei käynyt kuinkaan ^^




Mitäs teidän halloweeniin on kuulunut? ^^

Panda kuittaa~~~ 





2 kommenttia: