keskiviikko 24. joulukuuta 2014

Aivot jäässä, parta päässä, joulupukki kurasäässä

No hei vaan~
 
 
Hyvää joulua otukset ^^ Toivottavasti on ollut kiva aatto~~
 
 
Itsellä tää joulun aika on mennyt aika huolella penkin alle...*huokaus*
 
Koko ajan porukoitten stressitaso on ollut jossain pilvissä, ja jostain syystä mä olen saanut kuulla kunniani turhan monta kertaa. Siinä sit oon yrittäny miettii et eiks joulun pitäs olla ilon ja rauhan juhla... No eipä meillä.
Ruokaa on tehty liikaa, siivottu liikaa, stressattu liikaa, huudettu liikaa, kaikkea turhaa liikaa.
 
Haluun mun lapsuuden joulut takasin. Sillon kukaan ei ollu vihanen tai hermostunu, joulu tuntu joululta, oli paljon lunta ja joulupukkia piileskeltiin pöydän alla ja laulettiin "Suihkut sammuu, kaikki väki nukkuu, vääkii nuukkuuu..."
Musta ei tänäkään vuonna oo tuntunu lainkaan joululta, ja se on ehkä kaikkein kurjinta...haluun joulu oloni takasin UnU
 
Kuitenkin, aamu alkoi lasten ohjelmilla. Millon niistäkin on tullut niin laaduttomia...kun minä olin nuori oli parempia ohjelmia :'D
Siinä samalla sitten mutusteltiin riisipuurot massuun ja satunnaisten välikohtausten jälkeen jätettiin Mölli kotio ja lähdettiin Joville joulukirkkoon.
Jatkoin perinteitäni ja harrastin peruskoulun yh:n opettajan bongausta kirkosta ja onnistuinkin. Muita tuttuja ei näkynyt.
Oli muuten aika tosi väsyttävä kirkkotilaisuus vaik oli lapsille suunnattu...meinasin nukahtaa liian monta kertaa :D
 
Kirkkoilulta kun kerittiin, niin käytiin syvä jäätymässä faijan äitin haudalla ja vietiin yksi joulupaketti perille.
 
Tultiin kotiin, saatiin Mölli onnellisuushöpööntymään ja alettiin laittaa ruokapöytää kuntoon, kunnes isovanhemmat tuli ja päästiin ahtamaan sapuskaa naamaan. Oli hyvää~~ En oikeestaan syö muuta kuin kaloja, rosollia, mätiä ja kinkkua jouluruuista. Porkkana laatikkokin menee jotenkuten, mutta lanttu ja perunalaatikko on ehdoton ei. Maistoin kuitenkin kaikkea ^^
 
Sitten päästiin asiaan lahjat, joiden aattelin pelastavan mun jouluni. Niin ei ihan käynyt...oon toki kiitollinen näistäkin mitä sain, mutta pari tärkeetä jäi uupumaan...ja sain osan semmosii mitä oli pyytänyt nimpparilahjaksi ja kun en saanut niin olin ostanut ite, joten mulla meni tavallaan omat rahat hukkaan...
 
Kuitenkin sain kivojakin juttuja, kuten lentopallon Hinata cossiini \^^/
 


 
 
Pehmeät paketit:
Sukkia (paljon!)
pari t-paitaa
peri fleece hupparia
 
 
 
Kovat paketit:
suklaatia (liian vähän, loppuu heti ;-;)
kuoret kännykkään
lentopallo
lyijyä
One Directionin 2 cd:tä sisältävä asia
An Cafenn levy
ponnareita
tangle teezer
lakkaa
eye liner
Pentikin pakkaus jossa on tee muki, teen liotusmikälienee ja astia pyyhe
 
 
 
Nyt joulun alla tapahtui muutakin, nimittäin koska kaverini veti rastat ja olin kade, niin päätin tehä itekki hiuksilleni jotain piristävää. Älkää säikähtäkö, en ole hommannut rastoja, vaikka semmoiset olisikin kyllä kivat. Päädyin kauppaan ja lähdin sieltä väriaineen kanssa.



 

 
 
Halusin kirkkaan punasia ja tuli oranssit. Vitutti, menin seuraavana päivänä toiseen kauppaan ja lähdin uuden värin kanssa.

 

 
Nyt olen tyytyväinen ^^
 
Kattoo kuin kauan pysyy punaset päässä, mutta kauan, jos se on siitä kiinni kuin paljon tykkään näistä *w* ne on kovin kivat~~ Eri asia onkin sitten onko mulla varaa ostaa väriä ylläpitääkseni näitä...:D
 
 
Mä taidan nyt jatkaa One directionin ja An Cafen kuunteluu, datausta ja ikkunasta ulos tuijottelua. Saatan myös mutustaa vähän suklaatia...
 
Ottakaa vielä turha naamakuva koska ripsien testailua :D
 
 
 
 
Mut hei oikein kivaa joulua kaikille mölliäisille tasapuolisesti ^^
 
 
 
 
 
Miten vietitte aattoa ja mitä tyksitte hiussista? ^^
 
Panda kuittaa~~
 
 
 

4 kommenttia:

  1. Wau noi uudet hiukset! ☆ Kivan näköisiä lahjojakin. Toivottavasti vaikka sitten sun uusivuosi sujuu kivemmin!

    VastaaPoista
  2. oon nii kade miten nätin väriset siu hiuksista tuli *v* oon kade, kun oma tukka on nyt sellainen juuresta violetti ja latvoista epämääräsen puna-violettihtava-ruskee :d gosh

    toi joulutressi on niin tuttua v-v joka ikinen joulu tähän mennessä on saanu pelätä millon aikuset (varsinkin äiti) alkaa raivoomaan jostakin. Ehkä osittain miun (psykologi-lääkitys) takia tänäjouluna ei olla riidelty ja aikusetki on ottanu paljon iisimmin o.o

    Miun jouluruoka koostuu kauniisti aikalailla samalla tavalla kuin siun, paitsi etten syö kalaa (taikka mätiä)kään :D

    mutta hyvää joulua panda hyvä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmettelen itekkii miten näist hiuksist tuli näin hyvät ku viimeks ku värjäsin ni sain merilevähiukset kirkkaan sinisten tilalta :D

      Hyvää joulua sullekin <3

      Poista