torstai 10. joulukuuta 2015

Joulukalenteri: Cosplayta ajan takaa ja sen yli: Luukku 10 Pingviinirummutusta

Moikka~

Tervetuloa Kaapimörön ihka ensimmäiseen joulukalenteriin!~

Tässä joulukalenterissa käydään läpi vanhoja hahmoja jotka on kummitellut vuodesta toiseen mielessä, ja uusia jotka ovat kummitelleet vähän vähemmän aikaa mutta jotka ovat silti jo juurtuneet syvälle cosplay haluihin. Jospa sitä joskus sitten intoutuisi vaikka saamaan jonkun ihan cossiksikin asti~ Joka päivä tulee 1-3 hahmoa ja joinain päivinä myös ihan normi postauksia, eli joulukuu on aika runsaspostauksellista. Toivottavasti nautitte~ ^^


Luukku 10.
Mawaru penguindrum: Himari




Mawaru penguindrum oli mun viime vuoden joulukalenteri anime, en tosin kattonut loppuun. Kuitenkin ehin rakastua sarjan visuaaliseen puoleen, sarja on kumman cosplayhermoja kutkuttelevaa kamaa, ai että~ Ylipäätään nyt kun oon vuoden jälkeen taas jatkanut sarjaa, niin ihmettelen miksen kattonu viime vuonna ku muutaman ekan päivän jaksot, mikä kumma mua on vaivannu? :'D 
Tykkään tykkään~~ 



Himarin normi vaatteetkin on ihan cosplayattavat, mutta erityisesti tykkään sarjassa Princess of the Crystalin asusta. Olisin ihan onni jos pääsisin sitä toteuttamaan, mutta MUTTA, se on jäänyt tekemättä ja jää toden näkösesti vastakin. Suurin syy on se et mä oon niin hiivatin pieni, eikä valtaisat helmat, ylipäätään maksi pituset mekot yms näytä yhtään hyvältä mun päällä. UnU Tykkään maksimekoista iha muutenkin, mutta ne ei vaan yhtään sovi eikä pääse oikeuksiinsa tämmösen kääpiön päällä. ;;-;; Tykkään tosta niin valtavasti, venyttäkää joku mua. Ei sillä että onhan tuo myös melkoisesti rahaa vaativa puku, kangasta siihen menis kyllä ihan reilusti, että sikälikin taitaa haaveeksi vain jäädä, mutta ehkä joskus...jos olisin edes himpun pidempi TT-TT

Haluisin kans tehä itelleni oikein söpön pingviinin~ :3



Tulkaa joku suurentamaan mut jooko~ C:
Nähdään taas huomenna~~ 



Panda kuittaa~~ 













2 kommenttia:

  1. mut kun oot lyhyt, maksimekkoihin menee vähemmän kangasta ;))

    VastaaPoista
  2. True that mut ei se näytä silti hyvältä :'D

    VastaaPoista