sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Joulukalenteri: Cosplayta ajan takaa ja sen yli: Luukku 21 Nyaa~

Moikka~

Tervetuloa Kaappimörön ihka ensimmäiseen joulukalenteriin!~


Tässä joulukalenterissa käydään läpi vanhoja hahmoja jotka on kummitellut vuodesta toiseen mielessä, ja uusia jotka ovat kummitelleet vähän vähemmän aikaa mutta jotka ovat silti jo juurtuneet syvälle cosplay haluihin. Jospa sitä joskus sitten intoutuisi vaikka saamaan jonkun ihan cossiksikin asti~ Joka päivä tulee 1-3 hahmoa ja joinain päivinä myös ihan normi postauksia, eli joulukuu on aika runsaspostauksellista. Toivottavasti nautitte~ ^^

Luukku 21.
Love live: Rin Hoshizora


Toinen osa Love liven osutta tässä joulukalenterissa on omistettu Rinille. Rimppu on mun ykkös tyty, se vaan on tosi samanlainen mitä mä olen. Vähän poikatyttö, joka vähän ujoilee mekoissa, mutta joka tykkää tanssia ja laulaa. Rimppua oonkin cossaamassa jo ihan varmasti, koska se Yukin ryhmä. Kuitenkaan ne puvut jotka Yukiin tehdään ei oo todellakaan ainoita Rimpulta mitkä inspais, sillä kuten muillakin Rapu raivo tytyillä on niin hurjan paljon inspaavia asuja, oijoi~~ 

Rimppukaan ei sarjan alussa ollu todellakaan mun lempi hahmo. Itse asiassa loin pitää Rimpusta ensin kortteina, mutta lopulta hänkin sulatti paikan mun sydämeeni kakkos kaudella. Rimppu on ihan vaan paras~~ 

Näitä asuja onkin sitten paljon! ^^'



Myös Rimpun No brand girls asu on kauheen kiva~ Mun on varmaan pakko toteuttaa tää tai se Nicon, menetän muuten monen vuoden yö unet vielä~


Tää on ehdottomasti mun lempi kortti kaikista Love live korteista. Olin tosi murtunu kyl ku täs näkyy vaan selkä ni vaikee cossata, mut onneks joku teki vähän fanarttia ja suunnitteli etu puolenkin, niin nyt voin jopa ehkä joskus cossata, oisin tosi onni kyl~~ 


Makin Happy maker asun meinasinkin tehä jo viime kesän Desuun, mutta nyt myöhemmin oon tykästyny vielä Makiakin enemmän tähän Rimpun versioon. Kivan simppeli mutta silti tosi soma~~ 


Tää olis muuten tosi kiva tehä, mutta a) kengät on vaikeet, en ikinä löydä saappaisiin hyviä pojia, ja lisäksi noi helman kuviot tuottaa pään vaivaa. + Onhan tolla puvulla jonkin verran hintaakin. Mutta ei se mitään, se on silti ihana~


Tässä onkin toinen kategoriassa "Ei niin kovin halpa" - cossi. Pientä kaikkea on paljon, ja se on ihan hurjan söpö ja haluisin hirmusti, mutta kun #yhäedelleenköyhäopiskelija. UnU


Tässä sitten kolmas yllä mainittuun kategoriaan. Miksei raha voi kasvaa puissa. ;;-;;


Tämä ihanuus lukeutuu kans mun lemppareihin. Se on KIRAHVI!!! Rakastan kirahveja ja sit viel mun lempihahmo ja aaaaaaaa~~~ Olisin niin onni~~ 


Nää asut on kans musta ihan hurjan kivat. Harmittaa että tähänkin menis ihan hirmusti kangasta ja siinä samalla sitten rahaakin. Enkä edelleenkään oo kovin hyvä tekemään hattuja, joten sekin on vähän semmoinen ongelman poikasen lapsenlapsi. ^^'




Mut hei enää ihan pari päivää jouluun!

Nähdään huomenna~~ 






Panda kuittaa~~







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti