perjantai 4. joulukuuta 2015

Joulukalenteri: Cosplayta ajan takaa ja sen yli: Luukku 5 Pahvilaatikko

Moikka~

Tervetuloa Kaapimörön ihka ensimmäiseen joulukalenteriin!~

Tässä joulukalenterissa käydään läpi vanhoja hahmoja jotka on kummitellut vuodesta toiseen mielessä, ja uusia jotka ovat kummitelleet vähän vähemmän aikaa mutta jotka ovat silti jo juurtuneet syvälle cosplay haluihin. Jospa sitä joskus sitten intoutuisi vaikka saamaan jonkun ihan cossiksikin asti~ Joka päivä tulee 1-3 hahmoa ja joinain päivinä myös ihan normi postauksia, eli joulukuu on aika runsaspostauksellista. Toivottavasti nautitte~ ^^

Luukku 5.
Yotsuba!: Dambo




Dambo on yksi niistä joihin palaan joka kesä.

Yotsuba! on yks ehdottomasti mun top10 manga listalla paikkansa ansainnut. Oon myös aina halunnu cossata Yotsubasta, mutta koska siitä ei ole animea (jos on niin kertokaa heti!!!) ja mangat nyt tunnetusti ovat mustavalkoisia, joten vaatteitten väreistä ei ihan paria asua ja Yotsubaa lukuunottamatta ole harmainta aavistusta. Kuitenkin Dambosta tietää minkä värinen se on sillä kuvia löytyy ja vaikkei löytyskään niin pahvilaatikkorobotti on erittäin suurella todennäköisyydellä pahvilaatikoiden värinen. :_D


Kerran oon jo meinannut Dambon tosissani tehdäkin, mutta sitten muistin desusään olemassa olon ja sen mitä pahvilaatikoille käy jos ne päätyy kosketukseen veden kanssa. Lisäksi tossa puvussa ei paljoa istuskella joten rankka cossi, ja ei myöskään paljoa kävellä. Pelkästään puvun kanssa conipaikalle tulo oli vähän ongelmallista isojen laatikoiden takia, koska jotakin olis ollut pakko liimata puvun kasassa pysymysen takia ja siinä sitten meni idea laatikoiden kasaantaittamisesta. 

Kuitenkin Dambo kummittelee mulle edelleen, ja joskus mä varmaan lopulta sen toteutan, sanokaa mun sanoneen. ^^'


Toivottavasti tykkäsitte viidennestä luukusta~



Panda kuittaa~~ 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti