keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Joulukalenteri: Cosplayta ajan takaa ja sen yli: Luukku 3 Ei se saksikäsi Edward

Moikka~

Tervetuloa Kaapimörön ihka ensimmäiseen joulukalenteriin!~


Tässä joulukalenterissa käydään läpi vanhoja hahmoja jotka on kummitellut vuodesta toiseen mielessä, ja uusia jotka ovat kummitelleet vähän vähemmän aikaa mutta jotka ovat silti jo juurtuneet syvälle cosplay haluihin. Jospa sitä joskus sitten intoutuisi vaikka saamaan jonkun ihan cossiksikin asti~ Joka päivä tulee 1-3 hahmoa ja joinain päivinä myös ihan normi postauksia, eli joulukuu on aika runsaspostauksellista. Toivottavasti nautitte~ ^^


Luukku 3.
Rozen maiden: Souseiseki



Rouzen maidenia aloin katsoa alkujaan, koska olin nähnyt aivan ihania cosseja sarjasta. Omatkin cosplay himot siinä heräsi, joten alon katsoa sarjaa puhtaasti alusta asti cosplaylasien läpi. Erittäin huono tyyli katsoa animea, mutta sorrun tähän niin usein...^^'

En tiennyt ennen sarjan katsomista siitä mitään, ja olin ihan onni kun sain tietää että ne on nukkeja~~~ Joku saattaa ihmetellä tätä sikäli jos tietää mun pelkäävän nukkeja, mutta sen lisäks et nuket on karmivia, ne on myös jotain aivan ihanaa!~ 

Souseisekiin ihastuin puhtaasti hatun ja saksien takia. Etenkin hatun. Hatut on parhaita. (^з^)-☆ 




Suurin ongelma myös asun kanssa oli hattu. En oikeastaan vieläkään tiedä miten tehdään hyviä hattuja sikäli kun Aku Ankan hatun tekeminen oli ihan kamalaa, ja muista hatuista ei olekaan kokemusta.
Myös sakset oli tuolloin ihan kysymysmerkki, ei mulla ollut muista propeista kokemusta kuin hullusta viikatteesta. Eipä kyllä ole vieläkään, mutta nykyisin osaisin kyllä sakset tehdä, ei olisi oikeastaan ongelma eikä mikään.

Eniten homma kyllä tyssäsi kun havaitsin kaksi eriväristä silmää. En vielä sillon ollu ostanu koskaan piilareita enkä halunnukaan, mut olin sen verran perfektionisti että en sitten voinut cossata. Enäähän en välitä juuri hahmon silmien väristä. Piilarit kun ei jostakin tuntemattomasta syystä mun silmiini mene, joten oon vaan lakannu murehtimasta asiaa. Muuten kyllä oon perfektioitunut vaan entisestään. ^^' 

Souseiseki kutkuttaa edelleen, ja kovasti haluaisinkin sen tehdä, mutta sopivaa tilaisuutta ei vaan ole tullut, mutta ehkä vielä joskus. ;;3;; On se niin soma~~ Ai että kun kuuntelen Rozen maidenin openingia, tykkään tästä biisitäkin paljon. Voisin kans kattoa jossain kohtaa sarjan loppuunkin, en ees tiiä miksen oo kattonu ikinä loppuun. OnO hupsan.



Tässä oli tämän päivän luukku, toivottavasti piditte ja nähdään huomenna~~ 





Panda kuittaa~~ 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti