maanantai 7. joulukuuta 2015

Joulukalenteri: Cosplayta ajan takaa ja sen yli: Luukku 8 Muistihäiriöitä

Moikka~

Tervetuloa Kaapimörön ihka ensimmäiseen joulukalenteriin!~

Tässä joulukalenterissa käydään läpi vanhoja hahmoja jotka on kummitellut vuodesta toiseen mielessä, ja uusia jotka ovat kummitelleet vähän vähemmän aikaa mutta jotka ovat silti jo juurtuneet syvälle cosplay haluihin. Jospa sitä joskus sitten intoutuisi vaikka saamaan jonkun ihan cossiksikin asti~ Joka päivä tulee 1-4 hahmoa ja joinain päivinä myös ihan normi postauksia, eli joulukuu on aika runsaspostauksellista. Toivottavasti nautitte~ ^^

Luukku 8.
Amnesia: Orion, Shin, Toma ja Mine




Amnesian päähenkilö lukeutuu mun moniin inhokki hahmoihin, mutta sarjan muut hahmot oli jotain rakastettavaa, jos ei muuten niin vähintään cosplaylasit silmillä~ Tämän takia sarjasta jopa 4 hahmoa on päätynyt mun viralliselle listalle cossi haaveista.

Orion on näistä hahmoista pitkäaikaisin, ja on ollu monta kertaa tosi lähellä etten ois saanu jopa aikaseks tehä Orionia. Tämä poju on myös näistä hahmoista ehdottomasti todennäköisin että sen joskus toteutan.

Paidan kuvio on yleensä ollut se joka on mut Orionin kohdalla saanut luopumaan suunnitelmasta. Harmaa-mustaa shakkiruutusta trikoota ei vaan tunnu olevan. :C Toinen on housut, niihin menis hurjasti kangasta ja sielläkin on shakkiruutuja. Tosin housujen shakkiruudut voisin maalata itekkin, koska housuja en tekis trikoosta.



Toisiksi pitkäaikaisin on ollut Mine. Minessä eniten viehättää ehdottomasti hiukset, tollanen peruukki ois tosi ihana, joskin varmasti myös ihan kamala. Pystyn näkemään sieluni silmin jo kaikki takuta ja linnunpesät.

Minessä ehkä se estävin tekijä on ollut hame ja se etten pahemmin sarjaa katsoessa kiintynyt hahmoon. 




Kolmas listalle päässyt Amnesia hahmo on Shin. Shin oli Orionin kanssa mun lempi hahmo sarjassa ja onhan se myös hyvän näkönen. Oikeestaan se mikä on haitannut suunnitelman toteuttamista on ollu noi sen kengät. Oon ihan kamalan huono tekemään bootcovereita ja noi on mulle aika painajainen. Plus etten koe sopivani Shiniksi...



Viimenen tän sarjan hahmoista mitä voisin ehkä jopa cossata joskus on Toma. En ees muista mikä Tomassa mua viehätti sarjassa, sen katsomisesta kun on sen verran kauan, mutta Toma ois ehkä jopa ihan kiva pukuiltava. Tomaan mulla olis peruukkikin melkein valmiina ja rakastan tota sen sulkakaulakorua~~ 



Kuten alussa mainitsin, Orion on tästä nelikosta todennäköisin, koska se on pienin ja ehdottomasti mun lempihahmo sarjasta. Tykkään kans säätää sarvien kanssa ja tässä olis oikein mainio sarvipää~ Saa nähdä josko Orion ilmaantuisi johonkin coniin ihan parinkin vuoden sisään~




Kuka teistä olis mulle osuvin näistä neljästä? ^^




Panda kuittaa~~ 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti