tiistai 22. joulukuuta 2015

Joulun odotusta~

Moikka~








En oo voinu teille mitään höpistä viime päivinä, kun multa meni F-secure tilaus umpeen ja uuden hommaamisessa oli enemmän ja vähemmän ongelmia. Helpoks ei oo ihmisen elämää tehty.

Mutta hei mitä mun joulunodotukseen on kuulunut?

Pääasiassa noi kaks yllä olevaa biisiä~ Got7'ltä tuli joulubiisi ja oon ihan into! Lisäks kukaan ei oo koskaan kertonu mulle et Super Juniorillakin on joulubiisi. Tästä hyvästä katson vähän pahasti kpop kavereitani, senkin ketkut, ei multa saa mun vauvojen joulubiisiä mennä pimittämään. :_D 

Noin muuten joulun tulo ei oo kovin ihmeemmin näkynyt meillä. Pipareita tehtiin äitin kanssa joitain päiviä sitten ja lahjat oon käynyt ostamassa. Tänä vuonna musta on myös tehty joku paketointiautomaatti ja oon paketoinu jo myös varmaan puolet omista lahjoistani... :--D Lisäks oon myös ostanu itse itselleni lahjoja. Mm. Disney leffan ja tonttulakin. Tigerin glitter tonttulakki on aika mahti, tulee heti joulufiilis ku laittaa sen päähän ja alkaa hämärässä valossa paketoimaan. 


Koulussa meillä oli torstaina vaihtareitten joulutori. Siel on siis jokaisella vaihtoprojektilla oma pöytä, jossa ne myi kaikkia leivokia yms, kerätäkseen rahaa vaihtoonsa. Jokaisella projektilla tosin ei ollu myytävää, kuten esimerkiks japanin vaihdolla oli vaan esittely pöytä. Sillä pöydällä sitä pääasiaassa tulikin hengattua, kun kavereita ollut siinä projektissa, ja Japani, niin miksi ei. :_D Syötiin Pockyja ja naureskeltiin purikura kuville, Essin hostin veli oli paras. :''D




Tänään kävin kans mummin apuna tekemässä karjalanpiirakoita. Minä ja mummini ei tulla aina kauheen hyvin toimeen, ja tää kerta ei ollu poikkeus. Sain kuunnella jos jonkin moista perätöntä valitusta siitä kuinka mä oon huonotapanen, ikivihanen ja kamala. Mitään pahaa mä en sille ole tehny, mutta jotenkin se löytää joka kerta tuhat ja viis asiaa musta joista se voi valittaa. -.- Onneks piirakoista sentään tuli hyviä~~ 

Loppu tästä päivästä menikin tehdessä kummityttöni joululahjaa. Siitä tuli oikein soma, toivotaan että se tykkää.~ Tosin niin pieni lapsi tuskin tajuaa joulusta tai lahjoista vielä paljon mitään, tää on sen eka joulu, mutta toivottavasti silti tykkää. ^^'

Hiukset vaihto taas kans vähän ulkonäköä. Siili vedettiin takas koirasta siiliks ja heitin sitten saman tien myös pitkästä aikaa taas väriä päähän. Punainen teki paluun ja kuhan oon kyllästyny taas punaseen niin menee varmaan mustaks, mutta saa nyt nähä. :D

Lomalle ei nyt oo mitään kovin ihmeellisiä suunnitelmia. Joulu vietetään perheen kesken kotona ja joulun välipäivinä tulee vieraita. Mun pitäs tehä psykan tutkielmaa, ussan itsemurha alustaus, kaks äikän tekstiä ja ruotsin itsenäiset tehtävät. Lisäks pitäs saada Karuta kasaan ainakin pääpiirteittäin ja uutena vuotena saatan mennä Lindalle, mikäli sinne pääsee. Tylsää ei ainakaan tuu kun pitäs tehä niin paljon, ruusukonvankin eteen pitäs kai jotain tehä, tai viimestään heti loman jälkeen on pakko alkaa jotain konkreettista kasailemaa, konvaan kun ei oo sitte aikaa kun joku kuukaus. Siinä hötäkässä sitte yritä jotain cossejaki saada kasaan ja hoitaa koulu siinä samalla. Huh. Väsyttää jo valmiiks. <:'D


Mutta juu, varmaan postailen jouluaatosta joulupäivän tienoilla ja muutenkin postauksia on nyt tiedossa ehkä vähän runsaammin~ 


Kiitos kun luit~~ 









Panda kuittaa~~ 








1 kommentti:

  1. Ihana tonttulakki! Itse en ole saannut ainuttakaan pakettia paketoitavaksi, paitsi koirani. Ystävien lahjoja en paketoinnut kun aika oli kortilla. Mutta hyvää joulua sinullekkin!

    VastaaPoista