perjantai 20. toukokuuta 2016

El sombrero~~


Moikka~~






Tällä kertaa hetken hiljaiselo oli vissiin liikaa, oon menettäny jo seuraajia... :___D hups. 
Lyhyesti mitä viime viikot on pitänyt sisällään. Oon kökkiny koululla, hukkunu koulutöihin, alottanu autokoulun ja itkeny kaikelle koska oon koko ajan niin väsyny et kaikki vaan itkettää.




 Meillä kävi maanantaina natiivi espanjalaisia suoraan Barcelonan sykkeestä vierailemassa koululla ja meijän espanjan tunnilla. Meijät jaettiin kahteen ryhmään ja molempiin tuli yks espanjalainen. Saatiin jutelle ensin ohjatusti, eli meijän piti esitellä ittemme espanjaks ja se esitteli sit ittensä. Sen jälkeen jokaisen piti kysyä siltä jotain ja lopuks meijän tyyppi kerto meille millasta oli asua lapsuus Argentiinassa ja millasta on nyt asua Barcelonassa. Omissa osuuksissani mulla ei ollut mitään ongelmaa ja ymmärsin lähes kaiken mitä se meille kerto, mistä yllätyin valtavasti. Lindaa lukuunottamatta muu meijän luokan puolikkaasta näytti olevan vähän monttu auki ja välillä mua suoraan sanoen hävetti miten ihmiset ei osannu lausua yhtään. Kyllä mä ymmärrän ettei kaikki voi osata ja tiiän et oon ite ryhmän motivoituneimpia ja osaavimpia, mut silti hävetti. Se meijän tyyppi oli onneks tosi mukava. Ainoo mikä häiritsi oli et sen toinen kulma oli vaalee ja toinen tumma ja meinasin kysyä saanks meikata sen, ku häiritsi niin paljon, mut en kehannu, vaik se tuskin ois siitä mitenkään loukkaantunu. :'D Elämäni paras espanjan tunti~~ 


Sen sijaan äikän tunnilla oli ihan hyvä ottaa selfieitä. ^^''

Kuten mainitsin alotin tossa keskiviikkona autokoulun. Oon nyt kahella teoriatunnilla käyny ja ens viikolla ois kolme seuraavaa. Kivasti koeviikolla. Rips raps. Se opettaja joka meil nyt on noit tunteja pitäny on tosi kiva ja tiedän et ainakin toinen ajo-opettajistakin on tosi mukava, koska se on mun veljen kummisetä. Muita opettajia en oo viel tavannu, mut tähän asti ainaki siel on ollu tosi hyvä ja rento fiilis, mist oon tosi ilonen. Olin keskiviikkona ennen ekaa tuntia ihan paskat housussa, mut onneks mun ryhmässä on jopa yks tuttu joten ihan turhaan jännitin. Ajotunnit tuleeki sitte olee toinen mist oon sit ihan jännäkakka, toivon vaan et se mein tuttu voi pitää kaikki mun ajotunnit, koska kuulin vähän negatiivista palautetta toisesta. 

Kaiken kiireen ja muun paskan keskellä onneks jotain kivaakin. Bongasin vihdoin cossi kirpparilta Emma 8 mitä oon metsästäny pitkän aikaa. Tarkotan siis sitä Kaoru Morin Emma sarjaa. Rakastan sitä sarjaa, rakastan Morin taidetta ja nyt mulla on sekä kaikki Emmat että suomennetut Otoyomegatarit~~ <3

Toinen ihanuus tuli tänään postissa. Pari viikkoa sitten selailin Ebayta ja tilasin uuden hatun ja tänään se oli postiin tupsahtanut. Oi rakkautta, se on aivan ihana.~~





Tää blogin hiljaiselo tulee jatkumaan tässä vielä ainakin jonkin aikaa mitä koulua on tältä keväältä vielä jäljellä ja epäilen että siitä eteenpäinkin jonkin verran. Cosplayn kannalta hiljasta voi olla pitkäänkin, ellen jaksa kesällä kasailla paria keskenerästä pukua valmiiksi tai mee photoshoottaa, mutta jaksakaa olla kärsivällisiä, en oo lopettanu/lopettamassa cossaamista, raha- ja elämäntilanne on vaan just nyt vähän kehno. Kiirettä piisaa enemmän kun tarpeeksi ja rahapula on asia, varsinkin kun toi autokoulu riipasee aika paljon. Tällä hetkellä mietin miten hitossa maksan kirjastomaksun, jonka tarkkaa summaa en edes tiedä, mutta joka on toden näkösesti yli 30€, koska en ollu huomannu sähköpostin roskapostiin mennyttä myöhästymis ilmotusta. Tililläni olevat 8€ eivät oikein arvosta...

Teistä ainakin osa seuraakin mun twitteriä ja on sitä kautta törmännyt tähän jo liiankin monesti, mutta siis teillä on nyt tilaisuus antaa anonyymisti sekä risuja että ruusuja, joten tehkää se. Toki mua voi haukkua ja kehua anona ihan blogissakin, mutta linkkaan tämänkin tänne kuitenkin. :_D 







Näkyillään taas~~














Kirahvi kuittaa~~














4 kommenttia:

  1. Täällä toinen krooninen väsynyt. Miulla ongelmana on vaan se että en pääse aikaseen nukumaan xD eilen tein läksyjä vielä puol yhentposta aikaan ja 6h päästä herätys, ei kiva.

    Siu pitää tehä joskus joku hattupostaus 8^3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha luet ajatuksia, meinaan tästä piti jo tulla hattupostaus ja otin kuvatkin sitä varten mut sitte aloin empiä ja aattelin ettei ketään kiinnosta. :__D Ja kuulumisosio veny kyl kans ni ois tullu turhan pitkä postaus. Mut hei enköhän mä sen pihalle saa heti ku on aikaa taas kirjottaa jos kysyntää löytyy ^^

      Poista
  2. Hii, olipas kiva tuo biisi näin illan päätteeksi ^^
    Meijän päiväkodissa on pari espanjaa puhuvaa vanhempaa. On aina hauskaa kuulla, kun eräs äiti komentaa lapsiaan espanjaksi, kun se on niin nopeaa se puheen tempo :D "Vamos, vamos" < tuon ymmärrän vaan yleensä siitä puheesta X'3

    Tsemppiä autokouluun!
    Ja joo, hattukuvia vaan kehiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis espanjalaisethan puhuu ihan sairaan nopeesti, ne vierailijat onneks osas ottaa huomioon ettei olla opiskeltu ku vast jtn puol vuotta, mut katottiinn tunnil esim. säätiedotuksia ja ei herranjumala sitä pikakiitoa. :_D

      Kiitos paljon, eiköhän se ala rullaamaan~~ ja ehkäpä mä niitä hattuja sitten jos kerta jo kahta kiinnostaa ^^''

      Poista