maanantai 5. syyskuuta 2016

Kun tilanne vain lähti muunmuassa perkelöitymään - Tracon 2016 #turricon


Moikka~~ 





Viime viikonloppuna ollut Tracon oli mukava, mielenkiintonen, tapahtumarikas ja kaikin puolin parempi kuin mitä ennen conia uskalsin edes toivoa. Oli aika mahtavaa itseasiassa. Toki oli huonojakin hetkiä, mutta oikeesti pääasiassa oli tosi kivaa, mistä oon kieltämättä jopa yllättyny, koska reissuunn lähettiin niin huonoin odotuksin. ^^''


Perjantaina minä, Linda ja Pinja lähettiin melkein koulusta suoraan Onnibussilla kohti Tamperetta. Ei päästy kukaan vierekkäin istumaan ja itse vietin matkani jonkun nukkuvan naisen vieressä. (miks mun vierustoverit aina con matkoilla nukkuu? :_D) Itsekkin torkahtelin koko matkan ja pelkäsin koko ajan et alan vahingos nojata siihen naiseen tai jotain. 
Tampereelle päädyttyämme käytiin hakemassa Tamperetalolla mulle ranneke ja Lindalle ja Pinjalle badget ja sen jälkeen mentiin meijän majotukseen, eli Lindan mummolle. Kiitos paljon mummo että saatiin taas punkata.~~ 





Lauantaina oltiin conpaikalla jo vähän yheksän jälkeen, koska Osiriksen piti treenata niitten esitystä lavalla. Osiris on siis tanssiryhmä johon Linda ja Pinja kuuluu (ja minäkin nykyään). Mä olin ryhmän tuoreimpana jäsenenä vahtikoira ja juoksupoika. Jäädyin aika totaalisesti siinä vahtiessani pihalla niitten kamoja. :'D

Osiriksen kenraalien jälkeen mä lähin ettimään kirppisihmisiä taas ja jälleen kerran etsittävä ihminen oli myöhässä, mul ei ollu kenttää ja olin vähän epätoivonen. Venaillessani siinä Inari ja Vehka kävi moikkaamassa ja Monika jäi venailemaan mun seuraks, kiitos paljon hänelle, ei ahdistanut niin paljon olla hukassa~~ 
Lopulta kun etsimäni ihminen ilmaantu paikalle ja valuutta ja manga vaihtoi omistajaa, mä lähin kohti ovia jotta menisin kohta kattomaan Osiriksen esityksen, mutta päädyinkin luppoajaksi piiloutumaan exältäni, jonka bongasin väkijoukosta. Onneks pääsin kuitenki just ennen esityksen alkua huomaamattomasti ulos. o/ Voittaja fiilis! 
Osiris veti hyvin. Jee!~





Loppupäivä käytettiin kauppareisuun, syömiseen ja istuskeluun, kunnes Pinjalle tuli sen verran huono olo että päätti lähteä kotiin. Linda kävi sitten sen seurana mummollaan hakemassa tavarat ja sillä välin mä lupauduin kuvaajaks Lallan Haikyuu ryhmälle. Tällöin siinä oli vasta vaan kavereita ja Karasunolaisia kaikki, mutta jotenkin yhtäkkiä siinä oli myös valtava lauma Nekomalaisia, joista tiesin valmiiks vaan kaks. Noh mikäs siinä, toivottavasti kuvista pidetään, saanpahan ainakin enemmän ihmisä ehkä mainitsemaan nimeni kuvia levitellessä ja ehkä lisää kuvattavaa tulevaisuudessa. ^^'' Tukittiin tehokkaasti portaita niin ison ryhmän kanssa ja mä harrastin uhkarohkeaa taiteilua kaiteella istuessa ja takalistoni kärsi, mutta kivaa oli.~

Haikyuuphotarin jälkeen käytiin Lindan kanssa kuvaamassa myös mun Yahikoni ja otin myös pari kuvaa Lindan Nozomista, vaikka aika perseilyks se meni. :_D 



(kuvassa olevat mainitsekoon mikäli kuva ei saisi olla täälä ^^')


Photareitten jälkeen kierreltiin myyntipöydät ja mentiin kattomaan Pukuvuoto ja Rimpun kenkäluento. Molemmat oli mielenkiintosia ja perin viihdyttäviä. Rimppu sai miettimään cossien kenkiä toden teolla ja taidan jatkossa ostaa vähän pohjallisia. Sunnuntaina kärvistelin ihan kamalissa kengissä ja päässäni vaan kaiku Rimpun sanat huonojen kenkien kamaluudesta. :''DD 

Loppuilta/yö olikin sitten varsin tapahtumarikas. En viitsi alkaa yksityiskohtasesti selittää asioita, koska tää postaus on jo nyt luvattoman pitkä, mutta lyhyesti. Meinattiin mennä kysymään Ticolta haluisko se ja Yuu lähteä jo kohta puoliin nukkumaan, mutta ihmisillä olikin vähän tilanteita päällä ja siitä se sitten lähtikin perkelöitymään. Yhden reppu oli kadonnut ties minne, iloliemillä oli moneen asiaan osaa ja arpaa, ulkopuolisia saapui sekaantumaan, toisia vitutti, toisia itketti, mua lähinnä surkuhuvitti miten kaikki sillä hetkellä onnistuki menemään niinkuin ne meni. Sinivuokkojakin nähtiin, joskaan mä eikä suoranaisesti se meijän yöllinen porukka liitytty asiaan. Onneks illan päätteeks saatiin kaikki johonkin nukkumaan turvallisesti ja päästiin Lindan, Ticon ja Yuun kanssa itekki vihdoin puolen yön jälkeen Lindan mummolle. Onneks mummo oli menny yöks miesystävänsä luokse, koska nukkumaan me päästiin vasta kolmen maissa.





Sunnuntai aamu kiteytyy loistavasti mun lauantai-sunnuntai yönä sanomaani ennustukseen "jos me herätään siinä yheksän paikeilla, ni me hyvällä tuurilla ollaan Tampere talolla taas puol kaks", ei nimittäin heittäny ku jollain puolella toista tunnilla tämä ennustus. Aamu oli hallittua kaaosta, osalla darrasta pakkailua, osalla vaan pakkailua, siivoomista ja väsynyttä huonoa läppää. 

Käytiin kattomassa sunnuntain cossikisat ja oon tosi ilonen Esshierun suorituksesta sairastelusta huolimatta, ja koko ryhmän puolesta tottakai myös, kunniamaininta oli ehdottomasti aivan ansaittu! ^^
Käytiin kisan jälkeen shoottaamassa mun ja Lindan Nick ja Judy cosseja, jonka jälkeen men heitettiinkin cossit narikkaan, käytiin hakemassa mummolta vielä sinne unohtunut piilarineste ja käytiin syömässä hesessä. Sitten ei muuta ku haettiin kamamme narikoista ja lähettiin kotia kohti.





Kiitos hurjasti kaikille joiden kanssa hengasin. Eritoten Lindalle, Pinjalle, Ticolle, Haikyuu ryhmälle(/ryhmille), Monikalle ja Kpop porukalle. Mulla oli hauskaa! ^3^

Cosseista selitän myöhemmin shoottipostausten yhteydessä, koska tää postaus on jo niin pitkä. Saatte myös wipit sekä Yahikosta että Nickistä, kuhan vaan jaksan kirjottaa, on ollu niin paljon asioita etten kerenny enne conia tehä, vaikka halusinkin. Vielä ois hurjaa pakertamista pari viikkoa, sitten on syksyn kirjotukset ohi ja koeviikko ohi ja hetkellisen helppo elämä alkaa ja on taas aikaa blogillekin.~ Nähdään taas mahd pian~~











Kirahvi kuittaa~~ 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti