tiistai 12. kesäkuuta 2018

Tästä tuhkasta ei nouse feeniks, tää vaan sattuu - Starker photoshoot


Moikka~


JOS ET OLE NÄHNYT AVENGERS INFINITY WARIA, ETKÄ HALUA SPOILEREITA, NIIN LOPETA TÄHÄN.

Tää cossi on ollu mulle tietyl taval tuskasin cossi ikinä, mut samal meil oli tosi hauskaa kuvata tätä. Tonyn ja Peterin välinen isä-poika-suhde on tärkein asia ja jos aiot kysyy miltä Infinity war tuntu, niin ei tuntunut hyvältä. Siitä leffasta ei itkemättä lähdetty ja olin kieltämättä aika rikki aika monta päivää. Onneks oli Tumblr ja vertaistukea. :'D Mut joo elikkä siis Iron man ja Spider-man photaria Desusta, olkaapa hyvä.

Iron man: Harmaavarpunen
Spider-man: Minä
Ja meitä kuvasi upea ja taitava Han, valtavan suuri kiitos ihana!














Ja jotta teijän ei tarvi kattoo vaan tätä tuskaa, ni ottakaa kasa derppausta perään. ;;;;;



Peter: "Iskä mä kävin treffeillä Deadpoolin kanssa."
Tony: "Anteeksi kuinka???"



Tony ja Tonyn alkoholiongelma




"Look at my son, he's so perfect!"
"Oh look at me, look at me, I'm so perfect~"



"Oh what a gorgeous beer!"





Mulla on vahva fiilis, ettei tää jääny viimeseks kerraks ku me cossataan yhessä ja innolla ootan seuraavaa photaria joskus hamassa tulevaisuudessa. Toivottavasti tykkäsitte!












Orion kuittaa~~














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti