lauantai 15. joulukuuta 2012

miksi tota lunta pitää tulla koko ajan lisää... ._.

Tänään nukuin puoli yhteen asti. Ihanaa nukkuu ku ei oo saanu nukuttuu ku 7-4 tunnin unii koko viikon aikana. ^^

Sitten sain tänään syödä sushia. :3 se oli hyvää, tosin merilevän jälkimakua lukuun ottamatta. Oli eka kerta ku söin puikoilla ja sujui yllättävän hyvin :D

siinä on sushia :3

mie voisin sanoa että olen huolestunut lapsi. Eräällä kun ei tunnu menevän kovin hyvin, enkä väitä että ittellänikään menis...harrastukset ei kiinnosta, koulu menny ihan alamäkee, must tuntuu et himas mulle vaan joko huuetaan tai sitte muuten vaan ollaan vihasia ja syytä en tiedä. Välillä vaan tuntuu että mua ei kaipaa kukaan missään, ei himas eikä missää muualkaa. Ihmisist on tullu ihan pimeitä, joistain ainaki ja ku muhun itteeni sattuu kattoo vierestä ku jotakuta kaveriini satutetaan ihan syyttä ja kun mä en saa kuulemma mennä väliin ettei sen satutettavan maailma sorru, mutta toihan on vaan mielipuolista. Tiedän et mun pitäs tehä jotain mutta on esteitä joiden takia en ainakaan nyt pysty. Ärsyttävää. Haluisin auttaa ihmisii, Erästä varsinkin ja toivon että hän luottaa muhun sen verran että purkais päätään, koska se auttas sitä eitteensä ja myös mua koska sitte voisin yrittää auttaa tavalla tai toisella. Mä haluan kaivaa sen ylös sieltä manalan pohjamudista, mä en halua että se hukkuu sinne ja katoaa miun elämästä. Jos sinä kenestä puhun tajusit susta puhuttavan niin sanon vaan että välitän susta jokseenkin älyttömän paljon, enkä toivo että joudut siihen samaan pimeyteen jossa itse velloin kesälomani vikat viikot.

Huomenna ois sitte mun nimpparit ja meen Ronjacchille ^^~

Ja sitten vielä yksi päivää piristävä kuva :DD


Terukipipari^^

ja nyt Panda kuittaa~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti