maanantai 14. tammikuuta 2013

Näkymätön lapsi

Kertokaa mulle mikä tekee musta niin *****n ihmisen ettei mua voida enää edes nähdä. Mä olen teille ihmisille näköjään ku ilmaa. Te teette mut hulluksi tai olette tehnyt jo. Miksi? Mitä mä olen teille tehny että te kohtelette mua näin?
Kyllä joukkueeni on ihanaakin ihanampi. (hukkukaa sarkasmin määrään)

Mä en tiedä miten mä jaksan. Mua yritetään joko vahingossa tai tahallaan tappaa henkisesti kokoaika. Millon lie viimeks saanu nukkuu hyvin, heräilen tunnun välein vähintään ja sitte oon aamul ja koulussa ihan kuollu, sitte pelit ja harkat yms, tohon päälle. -.- 
Musta olis nyt ihanaa jos joku sais mut tuntee itteni tarpeelliseks, hyödylliseks, ihmiseks jota kaivataan ja jota voidaan ikävöidä. Mä tahtosin vaan ettei ihmiset pakenis mun ympäriltä ja jättäs miuu yksin. En tahdo että maailma hylkää mut. Tahdon että joku tarvii mua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti