maanantai 18. maaliskuuta 2013

Karvamölli :3 ~~

Öööö juu moi :) Vaihdoin sitten nimeni Tora-chaniksi ja tuolla nimellä löydyn mm. myös anikista ja ja ja en kai muualata :DD

Sitten se mihin tuo otsikko viittaa, eli meille tulee neljän viikonpäästä pieni karvamölli :333 Saadaan siis koira, portugalinbodengo ja sen eno asuu tossa naapurissa x) shiishishishii en jaksa oottaa! On siinä' kyllä huonojakin puolia, eräät alkavat lässyttää ja omii mitä todennäköisimmin sen ja ulos on aina pakko mennä ja pentuna se sotkee mutta kaipa siitä jotain iloakin on, ei kai ihmiset muuten karvapalleroita hommais :)


meijän mölli :3



niitten äiti ja muutama pentu


koko pentue~
 Sitten asiasta kukkarukkuun, onko ongelma mussa, kavereissani vai molemmissa? Mä lupasin olla onnellisempi ja sen jälkeen mulle ei oo enää purettu mitään, eikö muhun tosiaankaan enää luoteta... Ennen kaikki puhu mulle...miksei enää...olenko mä tehnyt jotain väärin? Kertokaa mulle jookos 3: Mä en osaa enää olla ihmisten seurassa, tulee vaivaantunut olo...ja alan tiuskia kaikille ja kaikki ärsyttää ja olen ihan kakka >.<

no mutta joo...äääh olen taas ruinannut porukoilta pullippeja, Panda tahtoo pullipin :333 jos saisin rippilahjaks ois kiva ~ Sen lisäksi että kuolaan edelleen niitä kolmea (kato tästä) niin kuolaan näitä :3



Dal


little pullip


little pullip


little dal
 Littlet ei maksas ku pari kymppii ja toi dal joku 80...:3 haluanhaluanhaluan

sitten vielä tähän loppuun hähää tein suklaamuffinsseja ^^

Panda kuittaa~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti