lauantai 9. maaliskuuta 2013

hei, olen panda ja yleinen purulelu :33

Olin siis tänään Wenyan, Tiinan, Nyan ja Krisusun kanssa triossa hiimuamassa. Leikimme sielä liukuportaissa jotka eivät kylläkään ole portaat mutta kuitenkin. Oli kivaa, kiitos möllit.

Myös elukat oli tänään taas meillä :3


Nassukka


Bumba




YYh, mie en ymmärrä, nyt muutaman päivän ajan aina ku oon syöny, söin sitte mitä vaan, missä vaa, ja kuinka paljon vaan, ni aina on tullu jotenki öllö olo. Aamupala on ainoo jollo ei tuu... Tämä on hiukka ikävää, tykkään kuitenkin syödä ja ku kaikesta hyvästä tulee paha olo niin se on ikävää :( En tykkää, kiva jos mulla onki joku...joku... ):

Sitte toissa päivänä aloin lukee Hellsingii ja se on aivan mahtava!! kannattaa lukee, anime on kuulemma huonompi. Sieltä sitte bongasin taas yhen jota ois ihanaa cossii...mihin mä oikeen voin tehä nää kaikki ihana cossit joita haluun, näit on ihan liikaa :DD


heheee se on schrödinger :DD

ja vielä tähän loppuun tälläin joku random otos :)



Panda kuittaa~~




3 kommenttia:

  1. Naaw, ihana koira > 3 < Tykkään etenki tän blogin nimestä ja postaukset on kans tosi sulosia n u n

    eltsunpullipblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ^^ ja noi koirat on meijän tutun mut asustelee vähän väliä meillä :3 saadaan kyllä koiran pentu joskus reilun kuukauden päästä ^-^

      Poista