keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

otsikko jolle en nyt valitettavasti keksi nimeä

Joo tänään oli koulun joku talviliikuntapäivä ja oltii mie ja Will laskettelemas messiläs. Messilä on kyl vähän tylsä paikka...liian loivat rinteet ja ku oon käyny siel jostai kuusvuotiaast asti. No mutta selvisimme sielä kohtuu hyvin, emme edes tippuneet hissistä, kaaduttiin kumpanenkin kaks kertaa ja sillonki oltii paikallaan :D ja kerran mä pamautin sauvalla sitä tyyppiä joka laittaa sen hissin ja se jäi sinne mutisemaan siitä ettei nuoret yhtään osaa varoa.


kyllä se olen mie, uskokaa tai älkää, mul on ton takin alla vaaleenpunen fleece :DD en omista muun väristä...


miun sukset :3


hississä :D

Sitten eilen illalla huomasin yhtäkkiä osaavani piirtää naisia joita ainakin melkein voi sanoa naisiksi ja itses olin piirtämässä miestä, mut se alko muistuttaa liikaa naista...älkääkä kysykö mistä lähtien oon piirrelly hiukka suurehko tissisiä naisia :DD


tämä on se minkä piti olla mies :D


tämä on toinen koskaan piirtämäni nainen, jonka myönnän naiseksi :D

illan kolmas tuotos :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti