torstai 20. kesäkuuta 2013

Tylsyys, maailman pahin massamurhaaja

Moi~ c:

Mulla on tylsää, koko viikkoon ei oo tapahtunu mitään. Paitsi no ollaan pesty venettä ja kävin yksissä harkoissa ja yhdessä joukkuepalaverissa, mutta siinäpä se. ._.

Nojaa, olen kuitenkin onnistunut ainakin nyt kerran elämässäni. Ninni on otakuitettu, se jäi niin koukkuun coneiluun ja animeen :D ja siitä hän saa kiittää minua, yksin minua joka väkipakolla raahasi hänet desuun. ^^ yay~~

Eilen aloin kattomaan mahtavaa animea, nimeltä Amnesia. Tiedän että nyt te ootte sillee "ei amnesia oo mikää anime, se on peli, idiootti"  Mutta kyllä vain nyt on myös anime jonka nimi on Amnesia, eikä näillä kahdella amnesialla oli mitään yhteyttä toisiinsa...ei ainakaan mun mielestä. Anyway, se on mahtava anime ja olen kattonut nyt huikeasti melkein kolme jaksoa xD Kyseisessä animessa on ihanan cossittavia hahmoja ihan liikaa ja omalla cossittavien hahmojen listallani on heistä kolme. Sawa, Mine ja Orion. Orionin voisin toteuttaa jo frostiin ^^




En nyt ala selittää animen juonta, koska joku teistä ehkä haluaa joskus katsoa sen ja kannattaakin katsoa, niin en halua spoilailla. ^^ On kyllä turhauttavaa kun Ninni kattoo Ourania enkä saa spoilata sille koko ajan...xD

Tänään en sitten muuta olekaan tehnyt ku kattonu Amnesiaa, lukenu Ghostia Bl <3 ja kärsinyt hullusta vatsakivusta. Tuntuu siltä ku joku tökkis veitsillä sisältä päin T^T ei ole kivaa yhtään. ;__;

Nyt ois sitte vissiin juhannuskin ihan kohta, mennään varmaan mummin ja vaarin mökille...en tiedä, mutta kai me mennään. Ei kyllä yhtää huvittas mennä mihinkään korpeen kuuntelemaan mummoni valitusta joka ikisestä asiasta, elämään ilman nettiä ja syömään mummon ihme pöperöitä, mutta minkäs teet, mut kannetaan sinne kuitenkin. Ehkä ainoa hyvä puoli asiassa on se että pääsen metsään kuvailemaan, koska valokluvaus on kivaa, vaikka kamerani onkin joku ikivanha digikamera...järkkäri ois kyllä kivaisa, voiku saisin semmosen jossain vaiheessa ni sais kuvattua paremmin. Nasukin sai järkkärin rippilahjaks...olen kateudesta vihreä ja toivon että se menis rikki....ei ei ei Panda nyt ei saa ajatella noin, pitää olla iloinen toisen puolesta, ei saa toivoa Nasuselle huonoa onnea. >.< mutta kun olen kateellinen kuitenkin ;-; mutta ei eisaa olla kade >.< muttakunmuttakun....;_; Juujuu lopetan itseni kanssa riitelyn :D

No mutta sitten kun mulla harvemmin on postauksia joissa on joku kunnon aihe, niin jos teillä on jotain mihin haluisitte kuulla mun mielipiteen niin kommentoikaa tonne alas. Ja tuonne sivuun (jonnekin tuonne ---->) tein sivun missä kerron enemmän itsestäni, käykää ihmeessä kattomassa jos kiinnostaa (myös te kännykällä lukiat näette sen kun painatte mobiiliversion sieltä ihan ihan alhaalta kohtaa "vaihda internet versioon" tai jotain ton suuntasta siellä lukee. JA sitten tein sivun TEITÄ varten johon voitte käydä kommentoimassa kysymyksiä joihin voin vastailla postauksissa. Saa kysyä ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä, että kaikki vaan kyselemään ^^
Niin ja vielä KIITOS, sivun katseluita viime postaukseen tuli paljon ^^

Desussa otettu~
tässä vielä linkit noille kahdelle mainitsemalleni sivulle ni kännykkäilijätkin pääsee helpommin sinne ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti