sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

juhannus, tuo juopottelun suur juhla

Otsikosta voi ehkä käsittää väärin ja tulla johto päätökseen että mie joisin, mutta ei en juo. Mä olen erittäin paljon alkoholia vastaan että ei tarvitse huolia ^^

Niin tosiaan juhannus... Oltiin mummin ja vaarin mökillä, hollolassa. Syötiin ja muu perhe kävi saunassa ja uimassa, jopa mölli. Se oli niin sulonen kun se tippu laiturilta ja kun se nostettiin ylös se oli pieni ja laihan näköinen jolla on liian isot korvat ja se valui vettä ja tärisi ^w^ niin söpö~ Minä en tosiaan ole heittänyt vielä edes talviturkkia, muttakun no ei tehnyt mieli ja saunaan mä en menen vaikka mikä ois. En tykkää saunoista oikein, en oo kunnolla saunonu kolmeen vuoteen ja saunat on ahistavia paikkoja. 
Kävin ottamassa kuvia metsässä ja kirosin itteäni siinä samalla kun en ostanut desusta semmosta kivaa tikaria, sitä ois ollu ihana kuvata sielä. No ehkä traconissa myydään niitä myös, jos sinne nyt edes pääsen.
Kuvailin myös mökin pihalla, lähinnä kukkia ja piirsin ja katoin pari kännykkääni lataamaani jaksoa Amnesiaa.

Tänään mummi ja vaari, meijän perheestä kaikki muut kuin mie ja mun serkkujen perhe on käymässä Urajärven kartanossa. Mie olisin halunnut sinne kanssa, muttakun oli riparin takii jumis ja opari Jovilla, niin ne ei jaksanut odottaa että mä tulen sieltä. ;__; oisin voinu saada jotain inspistä sieltä johinkin uuteen novelliin, mutta nojaa mutsi lupas viedä mut sinne joku päivä ^^ 

Tossa nyt mainitsinkin Jovin, eli Joutjärven seurakunnan jossa siis käyn riparini. Mun mielestä Jovi on ihan sairaan hieno paikka. Joka viikko monena päivänä nuoret kerääntyy joville, viettää aikaa yhessä ja sitte pidetään yhessä hartaus ja tolleen. Musta on vaan älyttömän hienoa, että nuoret itse kokoavat nuoria yhteen uskonnon takia (vaikka suuri osa on sielä koska kaverit on). Jovilla on tosi kiva tunnelma tai silleen, kaikki on heti kavereita keskenään, vaikka ekoilla kerroilla kun sielä kävin niin meitä pikkasia katottiin ku lehmät uutta porttia, mutta nopeesti sinne pääsee kunnolla sisälle. Viime kerralla meille tultiin juttelemaankin ihan muutkin ku omat isoset ^^  Varmaan tuun viettää sielä aikaa riparin jälkeenkin, saa nähä. :)

Tänään oon siis ollu jovilla kymmenestä yhteen jumiksen ja oppitunnin takia ja nyt sitten tulin himman, vein möllin ulos, söin ja kirjottelen nyt tätä. Toivotaan et porukat pysyy sielä Urajärvellä pitkään että mulla on animen kattomis rauha xD

Ja tässä nyt pari kuvaa juhannukselta.

möllin kumipossu :3 

tää kuva oli erityisen onnistunu metsä kuva c:


mölli oli ihan jee kun pääs mukaan ^^

porukat kävi jollailemassa

minä ja Panda-kun~

tätä ette ehkä olisi halunneet nähdä, se on sudenkorennon toukan kotelo o..o hyi

tuommoinen mökki, sitte on vielä aitta ja sauna erikseen

maissia, naminami ^^


tämäkin oli tosi onnistunu kuva, ja tykkään ite täst tosi paljon ^^




Panda kuittaa~~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti