maanantai 19. elokuuta 2013

shalalala lallallalaa ~(^-^)~

Otsikko ei liity erityisen oleellisesti mihinkään, mutta älkää välittäkö siitä :D

Hei vaan ihmiset~ taas jonkin aikaa kulunut viime postauksesta ja heti nyt vielä kun muistan niin erityis kiitos kaikille jotka on jaksanu kommentoida viimeisimpiin postauksiin ^^ I'm happy~~

Öäää...mitähän mun pitikään...hmm... Niin juu eilen loppui megis eli megaripari eli Jovin "jatkis". Suoraan sanottuna ajattelin et siel ois kivampaa, mutta koska olen epäsosiaalinen, niin Ane ja minä angstattiin yksin tai Monnin kanssa jossain nurkassa vapaa ajat. Kaikki toiminta siel oli ihan kivaa. Megis säbään en osallistunut erityisemmin, mut vahin ihmisten kännyköitä ja kameroita ja yms eli osallistuin tavallaan kuitenkin ^^ ja Siika3 tuli toiseks \o/ Megis olympialaisis me tultiin kolmansiks ja ne vasta olikin hauskat olympialaiset. Ainoo mistä mä en niis silleen tykänny oli joku mis piti huutaa ja juosta niin pitkälle ku pääs ennenku henki loppu, mutta Renen vieressä karjumisella siitäkin selvittiin.
Leirin huonoihin puoliin lukeutuu sitten mm. se että unohin ottaa vaihto housut...ja että Siika3 tytöt ja elämysposio majotettiin eri leirikeskukseen ja nukkuminen jäi vähän vähäiseksi. MUTTA leirin paras asia, minä ja Monni löydettiin unelmiemme auto. Vuodelta kivi ja kirves volkswagen polo jossa on maailman ihanimmat penkit, ne on niin mukavat ^^ ja se on söpö ja sen nimi on Nasse :3 tällä nimellä on kyllä kuulemma jokin hyvin epämääräinen historia, jota Make ei hallu kertoo meille :( eikä se suostunu myymään sitä meille.

Muutta joo kuvia sieltä tähän väliin ^^






mie irvikissailin naamiaisissa, painakaa kuvaa ni tulee isommaks ja toivottavasti laatukin paranee...

Monnuska~

taiteilu workshopin teoksia, ite oon osallistunu tähän ja tohon seuraavaan kuvaan ja vikaan ^^






Juu, että semmosta. :) Tänään ollu vaan koulussa ja koska ihmiset on ilkeitä ja feidaa koko ajan mä yritin pitää mykkä koulua, mutta hiukan huonoin tuloksin xD Mä olen siis hullu puhumaan, puhun koko ajan, niin on tuskaa olla puhumatta. Nyt saatiin kaapit kans ni laukku keveni huomattavasti ja mä olen päättänyt alkaa Hermioneilemaan, koska pakko nostaa keskiarvoa et ois ees mahikset päästä minne haluun, vaikken mun ehdottomaan ykkos toiveeseen tuu pääsemäänkään, koska porukat.  Oon siis nyt ysillä jos joku ei sitä tiennyt. Koulussa on kivaa, uskokaa pois ja siellä ainakin toistaseks on kaikki hyvin. Yks myöhästyminen on kyllä tullu jo hankittua, mut se ei ollu mun vika perjaattees, koska no oli se tavallaan, me mentiin väärälle luokalle nimittäin. Lisäks mä hukkasin taas wilma tunnukset ja joudun hakee kolmannet heti huomenna :D 
Mikä mahtavinta koulussamme on taas lisää otakuja koska Esshieru tuli meijän lukioon ja saimme tietää että yksi kasi on otaku~~

Joo, tällästä kuuluu mulle, mitä teille kuuluu :3 ?

Nyt ilmotusluontoisempaa asiaa. :) kivaa semmosta. Ensinnä kommentoinnista, jokainen joka kommentoi saa ainakin ens postaukseen erikoismaininnan ja jos anonyyminä kirjottelet niin laita kommentin loppuun nimi merkki tai nimi niin pystyn mainitsemaan ^^

JA teen kysymys postauksen, MUTTA tarvitsen kysymyksiä, joten KYSELKÄÄ ihmiset. Pitää olla vähintään 10 kysymystä ja mieluummin enemmän kuin yhdeltä kysyjältä, että toteutan. Siis jos vaan yks kysyy, ni on vähän tyhmää, niin että paljon kysymyksiä kaikilta^^
Aikaa on jonkun verran, varmaan yksi postaus väliin ensin :)

Ainiin! vielä kaksi kuvaa, koska Emmi ja Katsu oli ihania ja toi tuliaisia ja ne on PANDOJA ^^



Eli kysymyksiä, kiitos. :3 *kumartaa*

Panda kuittaa~~

2 kommenttia: