perjantai 23. elokuuta 2013

Alone

Miksi, ihmiset miksi? Miksi te saatte mut tuntemaan itteni ulkopuoliseks jopa omassa laumassani? Mitä pahaa mä olen tehnyt teille, kun ennen liian hyvä ystäväni ei sano edes moi... Mitä kesällä tapahtu? Miks mua ei enää pyydetä mukaan ku meette hilluu keskustaan, miks mua ei enää kaivata, miksi mulle ei puhuta?
Mä en ymmärrä...
Voisin muuttaa lappiin ja te ette varmaan edes huomais. Mä voisin kuolla, ettekä te huomais. Mitä mä olen tehnyt... Mulla on vaan niin yksinäinen olo...vaan Wenya tuntuu kaipaavan mua. Kaikilla on nykyään joku kivempi kaveri jonka kanssa viettää aikaa ja mie angstaan yksin himassa. En mä enää edes yritä jutella teille, ei ketään kai kiinnosta.
Kesällä mä joka päivä odotin että joku kaveri soittas tai laittas viestii ja kysyis voisinko tulla seuraks keskustaa, lähtee uimaa, viettää muuten aikaa, mutta KUKAAN, ei yhtään kukaan ottanu koko kesänä yhteyttä. Miksi? kertokaa mulle miksi? Mun ymmärrykseni ei riitä tähän. Kaikki ihmiset vieraantuu, kaikista tulee kauheen kaukasia, mulla ei taida olla kohta enää ketään...

Joo tällästä mun elämääni...
Eilen oli eka liideri tapaaminen ja olen vähän kipeä. Flunssa painaa päälle. Koulussa koitan keskittyä tunneilla, viitata koko ajan ja tehä läksyt kunnolla. Mun on pakko parantaa kaikessa. Mua väsyttää ja vituttaa. Kaipaan joville...vaikka olenkin sieläkin vähän yksinäinen, mutten ainakaan niin yksinäinen kuin laumassani. Eilenkin semmonen sulonen jätkä vei mun lappusen, jonnekin minne lappuset piti viedä, kun en itse jaksanut kävellä huoneen toiselle puolelle. Se oli kivaa :)
Ens viikolla on eka liideri leiri. Lisäksi mun ehkä tuleva kitaristini on yks meijän liideri isosista :D Meijän viime vuoden bändi hajos nyt sitten kuitenkin. Akio vaihto musaopistolta consalle ja Eveliina ei jostain syystä pysty olemaan enää hommassa mukana. :( Just ku me alettii kunnolla ryhmäytyä bändiks.

se on woodoo nukke :3 "Tasapainottaja: Saa elämän takaisin raiteilleen, kun maailma murjoo"

kävin yksi yö kuvaamassa kuuta~~ 

Se oli hieno OwO


Juus eipä mulla kai muuta...menen komeroon hirttäytymään tai tekemään jotain muuta rakentavaa...

Niin ja vielä siitä kysymys postauksesta, sitä ei näillä näkymin tule, koska te ette sitä näköjään halua kun ei kysymyksiä tule...mutta jos on jtn postaus ehdotuksii ni kertokaa, koska aattelin tehä jtn spessuu kun kohta tulee täyteen 100 postausta.

Ja kiitos Zemine, ainoa joka kommentoi viime postaukseen~~~~~~~




Milloin olen elänyt yksin yksinäisyyden kanssa?
Milloin aloin tuntemaan välimatkaa muihin?

Olen ikuisesti odottanut sydämellisyyttä toisilta
Toivoen, mutta kukaan ei koskaan ojenna auttavaa kättä

Asunut yksin, laulanut yksin, kuten olen aina
Keskimääräinen ystävällisyytesi ei auta minua nyt

Toivossa mitä tämä yksinäisyys tuo

Milloin aloitin tauottoman hymyilemisen?
Milloin menetin aidon hymyni?

Saattoi vain teeskennellä ettei välittänyt,
riippumatta muiden ystävällisistä teoista
Vapisin rakkauden puutteesta,
kuten, jos kaikki pakenisivat luotani

Jätin taakseni mekaanisen onnen
Lopussa, se kaikki vajosi erilleen

Epäkypsät laulut, jotka lopetin huutoon,
en voinut pitää läheisiäni joista välitin eniten
Huomiseen, ja kadoten taivaaseen

Taivaat jotka olivat liian sinisiä, eivät olleet liian kirkkaita minulle
Lähettämätön laulu luiskahti rakkauden lävitse

Asuin yksin, lauloin yksin, kuten olen aina
Keskimääräinen ystävällisyytesi ei auta minua nyt

Toivoissa, joissa se tulee jokin päivä katoamaan
(suomennos blogista An cafe/LC5 suomennokset)

Panda kuittaa~

Anteeksi, huomasin yhden kysymys kommentin vasta nyt, joten on pieni mahis että kysymys postaus tulee sittenkin ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti