lauantai 7. syyskuuta 2013

:3

Moi möllit <3

Niinku lupasin, niin tuli jälleen postaileen. Mitään erityistä postattavaa mulla ei kyllä ole, mutta muutamia kuvia ^^

No kuitenkin, eilen olin leffassa. Käytiin Lalluskan kanssa kattomassa se uus Monsterit leffa. Se oli niin ihana ;;w;; ja mä en yleensä itke leffoissa, mutta nyt meinas itku tulla. ;--; :DD 
Pyörähdettiin kanssa miitissä, ennen leffaa. Oli taas ihanaa nähä rakasta laumaani <3 ja uusia möllejä <3 Kuvia ei nyt valitettavasti seiltä ole, koska mentiin sinne koulusta suoraan enkä kouluun uskaltanu rakasta Aggya ottaa (kameraani siis) ja unohdin kokonaan että mullahan on kännykässäkin kamera ^u^

Nyt kuitenkin ajattelin vastata yhteen haasteeseen, joka on jo jonkin aikaa pyörinyt vloggaajien keskuudessa ja jonka Soikku laitto liikkeelle. Eli kolme asiaa jotka ärsyttää elokuvissa. 

1. Dubit! Mä inhoan dubbeja, leffoissa. Ne äänet ei ikinä sovi niille hahmoille, niitten suut liikkuu eri aikaan ku tulee ääntä, se on niin ärsyttävää.

2. Päähenkilön kuolemattomuus! Siis se että päähenkilölle ei ikinä tapahdu mitään. Ne ei ikinä kuole, jos niitä ammutaan niihin ei osu, ne selvii ihan kaikesta naarmuitta. Kertokaa ees yks leffa jossa päähenkilö kuolee, koska mä en ole nähnyt yhtäkään. :D

3. Vaihtuvat näyttelijät! Siis jos on joku leffa sarja ja vikassa leffassa onki sitte eri näyttelijät! Tästä hyvänä esimerkkinä Risto Räppääjä leffat.

Ja must ois siistii et tekin tekisitte tän haasteen ja jos en seuraa just sun blogiis vielä rakas lukijani tai piilostalkkerini niin linkkailkaa kommentteihin ^^

Nyt vielä kuvia ^^


Mutsi: Oi kato sateenkaari ^^
MInä: RAINBOW DASH TULEE!!!

Aamukastetta ruohossa :3

Möllykkä <3

miun Honey-senpai cossailua viime yöltä xD

hehehehe kävin ostaan mangaa ja huomasin et mul on ylimääräst rahaa ja ostin korvikset ja SUKLAA VANUKASTA <33333
Että semmosta niin, postaus aiheita toivoisin saavani, koska mun ideat on vähissä jajaja linkkailkaa te blogejanne^^

Panda kuittaa~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti