sunnuntai 2. helmikuuta 2014

ABC kissa kävelee tikapuita pitkin taivaaseen c:

Moi pallerot :3 

viikko menny edellisestä postauksesta taas...mun on kyllä pitäny postailla, mutta sen verran ollu kiireitä koulun, erotuomarikoulutuksen ja tänään olleiden veljeni 18.v. synttäreiden kanssa. Oikee synttäripäivä sillä kyllä on vasta keskiviikkona, mutta ihan sama. Siitä tulee vanha c: 


Muuten oon nyt kattonu animea, ropettanu<3 ja enpä oikeestaan muuta :D Tässä muutama piirustus ja sitten päästään postauksen pää aiheeseen xD






Elii kiitos aivan valtavasti, teitä on kohta jo 40 palleroa sielä mun elämääni stalkkimassa ;;w;; vastahan mie hehkutin ku teit oli tulossa 30. Erityis kiitos Koe626 kun oot jaksanu kommentoija kaikkea aina ;w;
Nyt kun teitä uusia lukioita on tullut niin ajattelin esitellä hiukan itseäni ja teen sen tekemällä elämäni ABC haasteen~ nauttikaa~

A: Anime: se on suurehkona osana jokapäivästä elämääni, vaikken loppupeleissä paljoa katokkaa, lähinnä koska kielitaitoni on niin huono. Tällä hetkellä kolmen kärki lemppareissa on 1. S.A.O, 2. Junjou romantica ja 3. Ouran highschool host club

B: Basso ja bändi: Mie siis soitan basso bändissä. viime vuodesta kokoonpano muuttui niin että siitä olen jäljellä vain minä. Syksyn myötä sitten opin soittamaan yhteen uuden kitaristin ja rumpalin kanssa, ja oli meillä parikin laulaa jossain välissä, mutta he molemmat ovat kadonneet jonnekin :'DD

C: Cosplay: rakas harrastukseni. Googlatkaa jos ette tiedä mitä se on, mutta oletan nyt teijän tietävän :D Mulla on kaikkiaan ollut viisi ja puoli cossia. Rinnen Ageha, Ouranista Tamaki ja Honey-senpai ja Tamaki madhatter, Nyappy fox sekä se puolikas eli Damenkko doubutsunista Chiiko...puolikas se on koska se jäi kesken. Seuraava cossini tulee olemaan Di gi charat nyo:sta Dejiko. ^^

D: Deluhi: Deluhi on yksi mun lempi bändeistäni. Soittavat semmosta vähän raskaamman puoleista musiikkia. Musiikki ylipäätään on mulle tosi tärkeetä ja kuuntelenkin sitä melkein koko ajan. Deluhin lisäksi kuuntelen An Cafea, L.mc:tä, Royz:iä, Children of bodomia ja kaikkea sekalaista, niin Japanista kuin muualtakin päin maailmaa ^^

E: Espanja: Maa jossa kävin syyslomalla, siitä on postaus tuola jossain. Tykkäsin kyseisestä maasta kovasti ja ensi vuonna alan opiskella espanjaa ^^

F: Fursuit: Rakkaat turrukat, joita minulla on yksi :3 Tänään muuten jouduin vetään Snellan päähäni muutamaankin otteeseen kun sukulaiset halusi nähdä :DD

G: Gorilla: on eläin ja minä pidän eläimistä kovasti c:

H: Hatut: Mie rakastan hattuja <33 niitä multa löytyykin kaiken sorttisista lippiksista ja silintereihin asti. Jotenkin vaan tykkään niistä aivan kauheasti ^^

I: Isoveli: Mulla on siis isoveli ja onpa minulla kaksosvelikin joka tosin on mulle pikkuveli, koska minuutin nuorempi, mutta siis mun isoveljeni on mulle tosi tärkeä ihminen ja ihan paras veli, joka on tulossa vanhaksi niinkuin tuolla alussa totesin :D

J: Jalkapallo: Laji jota harrastin viitisen vuotta ja jonka lopetin syyslomalla, koska en vaan jaksanu enää joukkuettani...he eivät kaikki olleet kovin kivoja ihmisä... Nyt kuitenkin palailen taas pelikentille, mutten pelaajana vaan tuomarina...se on pelottavaa O__O

K: Kamera: Mun Aggyni on Sony jokumikälienee ja käytän sitä tosi paljon, varsinkin kun mun kännykän kamera on aivan kamalan surkea.

L: Lukio: ensi syksynä siis suuntaan lukioon ja toivon mukaan Tiirismaalle. Mulla on nyt vajaa kaks viikoa aikaa päättää minne haenko musalle vai en ja oon ihan umpikujassa...

M: McLeodin tyttäret: Mahtavainen ohjelma johon vaan jotenkin menin jäämään koukkuun c:

N: Nano: Eli Mölli, eli meidän koira. >w< mun rakas karvapalloni.

O: Oma asunto: asia josta oon jo varmaan vuoden haaveillu <3

P: Piirtely: Olen surkea piirtämään...ainakaan ihmiset ei vain mene, en tajua mikä mättää, mutta ei vain toimi. Sen sijaan noita koiria opin viime viikolla piirtelemään c:

Q: Quatar: Mitä ilmeisimmin jokin paikka...ei mitään hajua missä, mutta en halunnut jättää tätä tyhjäksi :D

R: Roolipelaaminen: Tykkään ropettaa ja mun pääsääntöinen ropekaverini on Janitsuketus...nytkin yaoi rope meneillään xD 

Sateenkaarisaari ja pinkkejä yksisarvisia: Tämän blogin edellinen nimi...olen joskus miettinyt pitäisikö vaihtaa se takaisin....

T: Tumblr: asia joka söi elämäni...olen siellä nimellä Thepandakingdom jos jotakuta kiinnostaa seurata :D

U: Unet: nään paljon unia...ja usein kun jotain tapahtuu niin tajuan nähneeni siitä unta .__. se on jännää...

V: vaattet: Mä olen vaatteiden suhteen yksi iso ongelma. Mistään ei ikinä löydy mulle vaatteita...tai sit oon vaan nirso...

W: Wilma: Eli Nasu, mun ainakin ennen tosi hyvä kaverini...nyt tosin ei enää olla paljoa yhessä...oikeestaan vaan koulumatkat ;__;

X: XD: yksi käytetymmistäni hymiöistä. Muita paljon käyttämiäni on: c:, .__., :D ja ;_;

Y: Ystävät: Mulla on kaiketi kaksi-kolme ystävää, jotka on mulle yli tärkeitä. Sitten on kyllä kasapäin kavereita jotka myös ovat yli tärkeitä, mutta joille en mm. pura kaikkia asioitani.

Z: Zubat: On pokemon ja mie rakastan Pokemonia ;;w;;

Å: Åbo: ruotsiksi Turku. Olen outo ja pidän kovasti ruotsin kilestä, enkä voi ymmärtää miksi kaikki vihaa sitä ._.

Ä: Äkkilähdöt: Mä olen aina myöhässä kaikkialta ja aina kiire kaikkialle. xD

Ö: Ötökkä: ötökät on kivoja...osa ainakin, kuten lukit c:::


Siinähän nuo. ^^ Toivottavasti pidette tän tyylisestä postauksesta ja laittakaahan postaus ideoita jos jotain keksitte.

Panda kuittaa~~

2 kommenttia:

  1. Junjou romantica on samaan aikaan aivan mahtava ja aika kamala sarja :D... (hehheh pitäsköhä lukea se uudelleen?)

    voi että olet todella nätti tuossa kuvassa <3 tuo paita on todella kiva!

    awwh mie oon iha kakka käyttää hattuja :D koskaan ikinä (ei ees lapsena) ollu mittään kunnon hattusta
    taino, omistan jopa yhden (ja yhen pipon) mutta en voi käyttää sitä koska pakkanen :c hitsi.

    roolipelaaminen on aina kivaa :D!

    unu kiitos sinulle että sinä postailet ihania postauksia ja että kommentoit myös ian aniin piristävästi miun blogia n___n!

    VastaaPoista