torstai 15. toukokuuta 2014

Kotiin paluu - ehkä ihaninta ikinä~

Moi~

Tässä onkin mennyt nyt vähän pidempi aika viime postauksesta, mutta mikäpä mua velvottas postaamaan aina kaks kertaa viikossa ja kun mitään isompaa aihetta ei ole ollut, niin en kokenut järkeväksi postata. 

Mut joo, aloittakaamme viime viikosta. Keskiviikkona mä liityin Jovin draamatiimiin ja nyt kaksissa harkoissa oon ollut. On ollut toodella kivaa ^^ Tehdään näytelmää Evankeliumimessuille tai johonkin semmosseen :D ja saatoin saada roolinkin jo ^^

Viikon loppu meni oikeastaan ommellessa suurimmaksi osaksi, mutta myös lukiessani kokeisiin, siivotessani ja pesemällä pyykkiä. Dejiko cossini edistyi oikein mukavasti. Enää puuttuu esiliinan yläosa, jalkatassut ja pieniä yksityiskohtia \o/ Toden näköisesti kuitenkin paniikki teen tota vielä vikallakin viikolla ennen Desua, mutta ainakin tää on paremmalla mallilla kuin mun Tamaki cossini viime vuonna xD hyihyi, ihan oksettaa kun sitä ajattelee :'D

Jooh, farkut ja mekko on hyvä yhdistelmä.... :DD
Lauantaina oli euroviisut, niinkuin oletettavasti tiedättekin :D
Mua ärsyttää suunnattomasti, se että mm. Venäjän poliitikot on niin käärmeissään, kun Itävalta voitti. Musta se oli vaan hyvä asia, koska ihmisten pitää oppia suvaitsevaisiksi ja sitä paitsi mikä ihme se nyt on että miehellä on parta. On se hassua että siitä vouhotetaan, muttei sitten siitä, että hän oli pukeutunut iltapukuun :D Mut siis ihan oikeesti ihmiset, älkää olko rasistisia, hyväksykää ihmiset semmosina ku ovat. Venäjällä suunnitellaan nyt sitte laulukilpailua, johon saa osallistua vaan entisen Neuvostoliiton maat. *syvä huokaus* Mikä ihme tota raja naapuria oikein vaivaa, mun ymmärrys ei riitä. 
Kuitenkin omat kolme suosikkiani oli Sveitsi, Islanti ja Espanja ^^ Enkä tajuu miks ihmiset ei tykkännyt Islannista ;;_;; Ainakaan ne jotka oli tehnyt Eurovison 2014 top 37 listoja. .-.

Äitien päivän käytin myös ompeluun ja lisäksi leivoin suklaamuffinsseja ^^ Jajaja ennen kuin siirrytään tähän viikkoon, niin muutamia ostoksia on tullut postissa, sekä ihan olen kaupasta itse kotiin kantanut C:


Kagamine Rin Casual cossini peruukki tuli ^^

Iskä tilas mulle uuden piuhan, jolla saa kännykän kiinni kaiuttimiin, kun vanha ei toiminut.
Se on tommonen kierteinen, jossa ei ole muuta vikaa kuin että kun sen venyttää ja asettaa kännykän pöydälle, niin kännykkä lentää kuin leppä keihäs :D

Uudet kengät C: Tosin kuva vääristää vähän, noi punaset kohat on oikeesti pinkit :D

Ja Animeconin lippu tuli \o/


Tällä viikolla, oon ollu leirikoulussa tiistaista torstaihin. Tulin jonkun aikaa sitten kotiin, ja ai että kun kotiin tuleminen onkin ihanaa ^^ Mölli sekos täysin kun tulin C: 

Leirikoulu meni ihan hyvin. Odotin kyllä enemmän ja jos olisin jäänyt kotiin, en olisi suoraan sanoen menettänyt mitään, muuta kuin kauniin paikan. Minä, Lalla ja Katsu oltiin koko ajan aikalailla vaan kolmisin, ja kaikki muut oli sellanen iso porukka...Minne katosi meijän luokan kehuttu ryhmähenki... Lisäksi siellä oli aivan kamalan kylmä ja huomasin että olen kai menettänyt entisen parhaan ystäväni. Se ei puhunu tai ollu mun kanssa koko leirin aikana...eikä oikeestaan oo mun kanssa koulussakaan, tai puhu mulle muutenkaan juuri lainkaan. Mitä oon tehny väärin...ja miksi mulle käy aina näin. Ajattelen ehkä naiivisti, mutta vihaan sitä kun ihmiset muuttuu...mun laumani hajoaa hajoamistaan...enkä mä osaa tutustua uusiin ihmisiin ;_; 

Kuitenkin palatkaamme aiheeseen. Oltiin siis Nauvossa, Turun saaristossa. Majotuttiin 1800-luvulla rakennetussa puutalossa, Majatalo Martassa. Se oli ehkä söpöin talo, jossa oon ikinä ollu, ja nyt haluun vielä entistä enemmän jonkun 1800-luvun aikasen talon T__T 

Ohjelmaa oli, ja osa oli tylsää, osa ihan jees. Verkkojen nosto ja putsaus oli tuskaa, mutta kolmen tunnin patikointi jatulintarhalle ja takaisin ja matkalla erätaitojen opettelu oli ihan kivaa. Maisemat oli upeita ja surettaa etten ottanut kameraa mukaan patikoimaan, koska pelkäsin, että sille käy jotain :C 
Myös metsäfrisbeegolf oli ihan kivaa. 





Otin tikarini mukaan, vain ottaakseni tämän kuvan xD

pelottava mato keskellä metsää :'D



Mie ja Lalla~




Olisi kivaisaa tietää minkä elukan pääkallo tuo on...
kännykällä otettu, siksi huono laatu, mutta tämä on jatulintarha. Tommosia on ehkä käytetty mm. noitavainojen aikaan, noitatesteissä. .__.














Ootteko te olleet leirikoulussa, ja millaista oli? 

Ja muuten, tein novelleilleni oman sivun, joka löytyy tuolta yläpalkista. Että jos juku jostain oudosta syystä, niitä haluaa lukea, niin ei tarvitse pitkin blogia niitä metsästellä. Sinne lisään uusia aitä mukaa kun ne postauksissa julkaisen.

Panda kuittaa~~ 

2 kommenttia:

  1. aww nätti ollut selvästi leirikoulussa~ ♥
    miuuki inhottaa että kasvetaan ihmisten kanssa erilleen u___u 6 vuotta miun ainut & paras kaveri on muuttunut nyt sellaiseksi kauheaksi teiniksi, joka varmaan vaan häpee ajatella sitä, että oli miun kaveri niiin monta vuotta...
    :3 ja ihana tuo cossisi! tuo mekko ja essu on vaan jotenkin niin söpös ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mieki saan siltä kaveriltani vaan katseita jotka selvästi kertoo että miten mun kanssani on kehdannu liikkua vuosia ._. Se ei oo kivaa... Mut kiitos, itekki aika tyytyväinen tohon ^^

      Poista