maanantai 19. toukokuuta 2014

Pakkasta, hellettä, kylmää, liian kumaa....mikä tätä armaan kotimaani ilmastoa vaivaa, onkohan sillä flunssa...

Moi~

Tiedättekös, mä kuolen kuumuuteen C: Ihan totta, mikä ongelma tällä Suomen ilmastolla on, mä haluan sopivaa, en jatkuvaa heittelyä liian kylmästä liian kuumaan :D Täällä paistaa aurinko ja Mölli tuuppii jalkaani kumipossulla...:'D

Tässä oivaa materiaalia lauantailta: kun on luonnon kiharat ja käy suihkussa :D

Meheh ostin uudet lakanat, ne on kauniit :3 huomatkaa alpakka >w<
Mun piti mennä heti koulun jälkeen kauppaan ostamaan perus mustat balleriinat, joita sit vähän tuunais. Tarvin Desun sunnuntaille kengät...mutta eih, istahdin tähän koneelle...hups.

Kuitenkin, mulla oli ihan asiaakin. Äsken, kun raahauduin kotia kohti, tuossa paahtavassa auringossa, peläten koko ajan ruskettuvani, sain tekstiviestin basso-opeltani. Mulle on myönnetty tai tullaan myöntämään keskiviikkona stipendi. Tämä on hämmentävää ja erittäin yllättävää, koska 1. mä en tienny et musaopistolla ees jaetaan mitään stipendejä ja 2. mun ymmärrykseeni ei vaan mahdu, miten kummassa mie oon mennyt tämmötteen saamaan. Siis mul on jääny paljon tunteja väliin, millon sairastumisten, millon kokeitten ja millon minkäki syyn takia. Ne tunnit menee siihen että minä ja opettajani jutellaan syvällisiä, yleensä aiheista anime, cosplay, sodat, politiikka, jalkapallo tai musiikki. Me ei olla saatu ku muutama biisi kasaan koko vuoden aikana ja kun mulle tarjottiin paikkaa Musiikkiopiston jossain orkesterissa, mä kieltäydyin jyrkästi. Siispä kertokaa mulle miksi mulle annetaan stipendi xD 

Lisäksi tämä on aika todella pelottavaa, koska joudun keskiviikkona todennäköisesti kävelemään lavalle, yksin, jossain musaopiston kevät juhlassa DD: kauheata...

Tässä päästäänikin aasin sillalla asiaan pelot. Pelko on hämmentävä ja jollaintapaa kiehtova asia. Ajatella että meissä on luonnostaan suojelumekanismi, koska jos ei pelättäs mitään, niin oltas varmaan jo kuoltu kaikki. 
Itse en koe pelkääväni kunnolla kuin kahta asiaa. 1. sitä että mokaan jonkun asian ja siitä koituu harmia, jollekkin toiselle ihmiselle tai eläimelle. Ei se haittaa jos sössin jonkun asian, jonka pieleenmeneminen vaikuttaa vain muhun, mutta jos se vaikuttaa johonkuhun muuhun niin ei. ja 2. Totaalinen yksinjääminen. Jos mä nään painajaisia, niin ne on aina sitä, että kaikki muut kuolee ja mä jään ihan yksin, tai että yhtäkkii mulla ei oo yhtään kavereita ja vaan kuihdun yksin pois. Se on ahdistavaa. 
Lisäksi jännitän paljon uusia asioita ja yksin lavalle kävelemistä, jos en niinkun mitään esitystä ole pitämässä. Yksin pianonsoittaminenkin oli aikoinaan aika karmivaa, mutta siitä oon kyllä päässy jo aikaa sitten yli, ja enää mun ei tarvitse esiintyä yksin, kun basso on yksin vähän vajaa soitin :'D tai ei vajaa, mutta tajusitte varmaan.




Pelkäättekö te jotain ja jos pelkäätteni niin mitä? ^^

Panda kuittaa~~




4 kommenttia:

  1. Tuo helle. Ollaan luokkaretkellä hesassa ja eilen neljä kuudesta tunnista istuttiin ilmastoimattomassa bussissa, jossa oli lämmitys päällä. Mitä hittoa xd?...

    mie pelkään enemmä kui mitään rakkaan menettämistä ;-; tai että läheiselle tapahtuu jotain pahaa, kauheaa. Myhf :c...


    onnea stipendistä :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos~~ ja herranen aika, miten sie oot viel sen bussi matkan jälkee elossa :'D

      Poista
  2. SATOKOOO~ Ootko kattonu Higurashia? :333

    VastaaPoista