perjantai 30. toukokuuta 2014

On kai aika sanoa heipat peruskoululle

Moi~

Alkas olla tosiaan aika hyvästellä peruskoulu ja helppo elämä. Tänää oli viimenen koulupäivä, huomenna vaan todistusten jako. Mulla ei oo oikeestaan lainkaan haikee olo ._. Mutta en kyllä odota lukiota yhtään...lähinnä pelottaa, tuun kuolee sinne, etenkin enkun tunneille.
Vähän kyllä jännittää pääsenko ykkös vaihtoehtooni, koska jos keskiarvoni romahtaa, mutta toisaalta ei kakkosvaihtoehtonikaan kamalan kamala ole :D 
Todistuksestani tiedän sen verran että enkusta saan S:n koska numerona se ois laskenu keskiarvooni niin paljon ja äikän pitäs olla 10 ja matikan 8. Muista en vielä tiedä.

Keskiviikkona oli kevät juhla ja ruusutus. 



Mie, Ane ja Nya~

Mie ja Nya~

"en minä mitään ruusua ole varastamassa een CC:" 

Noin muuten kuuluu semmosta epämäärästä. Erosin poikaystävästäni, koska se ei vaan toiminut, ei siitä sen enmpiä. Masistaa, koska ihmiset on kakkoja...niinku yks joka on ollu mun paras kaveri viimeset kuus seittemän vuotta, ei yhtäkkii puhu mulle, tänäänki se lähti koulust sanomatta mulle mitään ja venailin sitä siel jonku melkee tunnin turhaan ja tämä ei todellakaan ollut eka kerta, sen katse tuntuu usein huutavan sitä kuinka nolo oon ja et miten ihmees mun kaveri on joskus voinu olla... Eikä mulla oo aavistustakaan että mikä siihen on mennyt tai olenko mä tehnyt jotain väärin :(

Desucon on ensi viikolla ja cossi ihan vaiheessa edelleen. Eilen kun ei ollut koulua, aattelin et tekisin sen tyylii loppuun, mut sain tehtyä vaan sen mitä ratkoin eka irti, eli käytännössä en edennyt lainkaan. Maanantaina sain onneks tehtyä tassujen "rungon" . Kohta pitäs jatkaa tota ompelemista taas...
Desusta nyt sen verran, että olen siellä kaikki 3 päivää, saa tulla moikkaamaan ja ensi viikolla laitan tännekkin kaikista cosseista kuvat, että tunnistaa, jos joku teistä on tulossa ^^





Tällä hetkellä ärsyttää suunnattomasti, koska kaveri myy bassoa jossain vaiheessa satasella, mikä ois siis tosi pieni hinta bassosta. Haluan sen, mutta kun äiti nyt on sitä mieltä, että kun mulla on jo basso ni ei. -.- 
Toiseks oon yrittäny ettii reppuu liian monesta paikasta, mutta mistään ei löydy hyvää, ja nyt en ole edes nirso. Sitte ku löydän kivoja netistä niin ei, kun kaikki netistä ostettuhan hajoaa varmasti alle viikossa C: -_- *huokaus*

No mut joo, eipä tässä sitten muuta, huomenna serkkuni ylppäreihin "töihin". Menen laittelemaan kukkia yms. ja mietin että mitähän tässä laittais sinne päälle...käyköhän nuo ruusuus vaatteet .--. .... Ja ens viikon oon ma-to töissä, niinkun koko kesäkuun.

Panda kuittaa~~ 



4 kommenttia:

  1. voi ei :c harmi että teidän juttu ei luistanut
    ja harmi myös kaverisi :/ mutta sinä et ole hänelle liijan huono, olette vain kasvaneet erilleen :c

    Meillä on huomenna kevätjuhla ;-; itken. hyvästi ystävät, hyvästi rakkaat *yhymyhyhy*

    mutta hei, tuo koppalakki on nam :3 ja varmasti ruusutus vaatteesi käyvät ylppärijuhliin~

    mölli on niin iloinen otus n___n

    VastaaPoista
  2. erilleen kasvaminen ei ole kivaa :( ja no ei suhteen luistamattomuudelle voinut mitään, meitä ei ollu tarkotettu toisillemme... ja joo möllykkä on ihana kun se näyttäs et se hymyilis x3

    VastaaPoista
  3. Ooooh mun koppalakki jää kyllä reilusti kakkoseks sun omalles *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, on se kaunis :'D harmikseni tosin se on setäni ja vain lainassa, tosin setäni sanoi ettei ole kiirettä palauttaa ^^ ja mikä kivointa se on aito neuvostoliiton koppalakki OwO

      Poista