sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Desu paniikkia ja kesälomasuunnitelmia

Moi ^^

Hyvää kesää kaikille!

Nyt sitten ollan päästy koulusta eroon pariksi kuukaudeksi ja mun aivot ei osaa sisäistää sitä. Musta ei tunnu yhtään kesälomalta...
Todistus oli sellainen kuin oletinkin. Keskiarvo oli tasan kasi ja nyt pitää odottaa reilu viikko että tulokset tullee, että mihin olen menossa sitten syksyllä.

Tosi monet on blogeissa ja muuallakin itkeny sitä kuin ne joutu hyvästelemään luokkansa ja kuin ikävä kaikkia tulee. Mä en voi tehdä samaa... Mä oon yläasteen ajan luullu et mut on vihdoin otettu luokkaan kunnolla, ja ollu sellai "jee, kuulun tähän luokkaa! *happy happy*", mutta eilen sain kokea karun totuuden. Mä ja pari kaveriani ei kuuluttu meidän luokkaan, muulloin kuin oli aivan pakko. Käytävällä kuulin joidenkin luokkalaisteni puhuvan, että onpa kiva mennä viel viimesen kerran koko luokan voimin tekee jotain ja niin kaikki muut paitsi minä ja ne pari kaveriini, meni yhessä syömään ja meille kukaan ei edes maininnut. Sanoisinko että vähän vituttavaa. 

Todistusten jaon jälkeen oli suunta kohti serkkuni ylppäreitä. Mentiin veljeni kanssa sinne töihin ja ihan mukavaa oli. En viihdy juhlissa yleensä, mutta nyt kun mulla oli koko ajan jotakin tekemistä, se oli ihan kivaa ^^ Toimen kuvaani kuului tiskien pois raivaamista, kukkien maljakkoihin asettelua, pakettien availua ja lahjapöydälle asettelua ja ruokien täydentämistä sitä mukaan kuin sitä syötiin pois. Veljeni hoiti shamppanjan tarjoilun ja juhlakalun veli kuvasi, tosin mitä nyt niitten touhuja katoin, niin oikeastaan he kaksi vain söivät :DD 
Illalla käytiin piipahtamassa, myös toisissa ylppäreissä, mutta siellä oltiin vaan ehkä puolisen tuntia.





No joo, mutta. Desucon on edelleen tulevana viikonloppuna, cossini on edelleen kesken ja mun jälleen pitäs olla ompelemassa, eikä postaamassa tässä. Jotenkin tuntuu etten mä sanonut mitään uutta :D 
Kuitenkin cossi on edistynyt. Sain tänään tehtyä alushameen ^^ Enää puuttuu vaan tassuista kangas, mekosta ja esiliinasta röyhelöt ja sitten sieltä täältä pieniä juttuja, niinkuin vetoketju, rusetteja ja piposta kulkuset.  Noiden kulkusten kanssa onkin ollut hiukan ongelmaa, koska teen ne maalaamalla styroks palloja ja styroks ei oikein tykännyt maalista ja nyt ne kuplii... .__. 


Tällä hetkellä näyttäisi siltä että jätän Kagamine Rin casualin pois kokonaan, koska en pitänyt lopputuloksesta. Tarkoituksena olisi cossata perjantaina Rinin tilalla Rinnestä Agehaa, joka oli mun eka cosplay ikinä. Tämä suunnitelma, voi tosin kariutua, koska jos sataa, niin en sitä cossia voi ottaa. Agehan parimetrisen viikatteen kohtuu laaja  pinta-alainen terä on pahvia ja paperia ja osaatte kuvitella mitä sille kävisi sateessa. Vara suunnitelmana mulla perjantaille on mun Nyappy kigurumini, se on mukava ja lämmin jos on vähän koleampaa ^^ Lauantain olen Dejiko ja sunnuntaina oma hahmoni.




Kesälomasta en tiedä vielä paljoa, muutamille päiville on menoa ja sen tiedän että mä en halua ajatellakkaan tuomarointia, en oo rahapulassa nyt, joten ne hommat saa odottaa. 
Kesän coneista tulen käymään Desussa ja Animeconissa, näiden lisäksi tulen esiintymään Lahden evankeliumijuhlilla tai joku tämmöin tapahtuma se oli, synttäreitäkin vietän kesällä ja muutamia cosplay valokuvaus sessioita pidetään lallan kanssa ja ainiin olen koko kesäkuun töissä. Iskä palkkas mut ja veljeni tekee piharemontin yms. 
Sen isompia suunnitelmia ei vielä ole ^^

Loppu piristykseksi vielä....



Millaisia kesäsuunnitelmia teillä on? ^^

Panda kuittaa~






2 kommenttia:

  1. ah luokkani on ainoa asia josta iloisesti pääsen eroon koulun loputtua ♥ (Okei noora on samalla luokalla, muuten koko lössi oli silkkoja dick headeja ja ihmisiä joita olisi voinu vaan vetää turpaan)
    ihan kauheeta, että te olitte tolleen ulkopuolisia tossa jutussa :c mutta ehkä ne aatteli et kun ootte kaverisi kanssa oma porukka, ne luuli et teitä ei kiinostas ees lähtee mukaan?

    öää omia suunitelmia on mökkeilyä niin omalla kuin kaverien ja jonnen mökillä, eräjormailua, kaverit, kawa- ja animecon (epävarmana tuo toinen, koska menossa vain sunnuntaina ja kyytiijä olikin sittenkin silleen ''entiijä'' ja äh) c: töitä ja nukkumista ja nukkumista ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihmiset osaa olla kakkapäitä :c muttaah hoidahan ittes animeen ni pääsen hyökkäämään kimppuusi >:3

      Poista