torstai 19. kesäkuuta 2014

Kun taivas itkee, minä kastun

Maus vaan~

Ulkona sataa ja on harmaata, ties monettako päivää. Tuntuu ettei aurinkoa nähdä enää ollenkaan. Kaiken päälle vielä lumisateet. Kyllä luitte oikein, lunta sataa näköjään kesäkuussakin. Onneksi Lahessa vain kerran ja vain pienen hetken ajan.

"Yeah, in Finland is cold, but now is SUMMER, not WINTER, I don’t need snow! I want to cry now. TT____TT!"

Mä olen aivan jumissa. Selkää särkee, niskaa ja hartioita särkee, päätä särkee, käsiä särkee ja jalkoja särkee. Onneks edessä kolme vapaapäivää ja sitte onki edessä enää viimenen viikko töitä. 
Fyysisisen säryn lisäksi, jotakin epämääräistä mielellistä väsymystäkin havaittavissa. Tällä sateella on varmasti osansa asiaan, mutta tuntuu ettei mikään oikein kiinnosta ja haluis vaan nukkua. Edessä häämöttävä Animeconkaan ei ole kovin piristävä valopilkku, ei ainakaan juuri nyt tunnu siltä. Sinne meneminen maksaa ihan vitusti (anteeksi kiroilu) ja saan sen synttäri lahjaksi. Pitää toivoa että siellä myydään kivoja laukkuja, jotta ei haittaa etten voi toivoa synttärilahjaksi laukkua tai reppua lukiota varten. *huokaus*

Liberta cossia sentään olen tehnyt. Itse mun ei tarvitsekaan tehdä siihen kuin miekka ja sen kotelo ja koruja. Miekastasta sellaine koriste/sormia suojaava levy on nyt valmis. Siihen se tekeminen sitten jäikin, koska materiaalit puuttuu. Mun pitäisi käydä ostamassa ensi viikolla vaneria siihen, mutta olen vähän kahden vaiheilla, tekisinkö sittenkin pahvista, jota meillä jo on, vai siitä vanerista. Mua ei hirveesti houkuta mennä yksin ostamaan, koska se vaneri paikka on kuulemma sellain epämääränen luola jonkun varaston takana. DD:

Jotain positiivistakin sentään. Draaman näytelmä menee jo tosi hyvin. ^^ Enää pitää harjotella rekvisiitan kanssa ja yhden tyypin pitäisi tulla opettamaan, meille koreografia tanssi kohtaukseen. Toivottavasti se pääsee seuraaviin harkkoihin, koska aikaa esitykseen on enää viikko.

Vähän tälläi fiilis


Työvaatteet

Mölli pahoin piteli Honeychiroon ;;__;; sen silmä on osittain irti ja silmän ympärys ruma.

Liian suloinen alpakan tappajani

Tässä tämä miekan osa, teen sitten ihan kunnon postauksen koko miekan tekemisestä, kun se on valmis ^^

Että semmosta juu. Mitenkäs teillä menee ja onko sadellut lunta?

Hyvää juhannusta ja älkää jättäkö sammunutta hankeen~

Panda kuittaa~~




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti