sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Happy birthday to me~

Moi pallot~

Mitä kuuluu?

Tää nyt on vaan tälläin "Moi oon elossa" postaus, mutta viikon päästä sitten kunnollista aihe postausta, koska silloin on Animecon ^^ 
Animeen tuleville, että jos haluaa minut kalastaa sieltä niin olen toisen päivän Dejiko ja toisen varmaan oma hahmoni kettu tyttö Rur :3 sitä että kumpana päivänä olen kumpi, niin en vielä tiedä, mutta ainakin facessa asiasta ilmoitan ja twitterissä kanssa.

Noin muuten, fiilis on hiukan parempi. Cosplayn saralla edelleen masismasis, mutta noin muuten on ihan jees olo ^^ 

Torstai piristi tooosi paljon, koska pääsin Joville nuorten iltaan ja sen jälkeen mentiin porukalla Myllysaareen syömään pizzaa ja vaan olemaan, juttelemaan yms. Käytiin vähän pomppimassa kivikossa ja osan lähdettyä jäätiin muutaman kanssa vielä autoon juttelemaan. Oli oikein mukavaa~ ^^

Perjantai kului töissä ja eilen ja tänään on ollut vieraita, koska minä ja pikku/kakso veljeni täytimme keskiviikkona vuosia. Nyt sitä ollaan sitte virallisesti 16 :D 

Eilen kävi veljeni kaveri perheineen. Veljeni on siis vammanen ja niin se sen kaverikin. Tuun todella hyvin toimeen vammasten kanssa, ja monet on tosi mukavia ja sillain, kauheen aitoja ne on ^^ 
Ensimmäiseksi tämä veljeni kaveri luulia mua Anna Abreuks xD ja sen jälkeen hyökkäsi isoveljeni kitaran kimppuun. Siinä vaiheessa mä yritin piilottaa bassoni, mutta se ei mahtunut mihinkään D: onneksi se kuitenkin säästyi käpälöinniltä :D

Tänään on sitten käynyt sukulaisia ja molempien kummit ja sitten yksi perhetuttu ja naapurit. Muuten meni oikein mukavasti, mutta hermot meni siinä vaiheessa kun Mölli kakrkas neljännen kerran, koska ihmiset ei osaa laittaa ulko-ovia kiinni. Ja sitte vieraat oli vaan sellain "oho joo se nyt karkas ku ei huomattu varoa" ja meni hakee lisää kahvia...niinku mitään ei tehty asian eteen että koira saatas takasin. Onneks puistossa aidan takana oli ihmisiä eväsretkeilemässä niin he palauttivat karanneen otuksen pariinkin otteeseen ^^ kiitos heille~~~

Sain lahjaksi rahaa ja tämmöisiä astioita ^^ mulla on tota sarjaa kahvikuppejakin C:

Ewew wn oo ikinä mekos, muuten ku cossates D: :D
Sitten nyt äsken mulla oli tylsää ja sit mä vaan muistin et mul on kasvomaalitki jossain ja sitte vaan kävi näin :DDD





Eipä sitte kait muuta ^^ Tulkaa moikkaamaan Animeconissa ja kertokaa mitä tykkäätte mun irvikettu naamasta :D

Panda kuittaa~~

5 kommenttia:

  1. Yayyy! Animecon! :D
    Siellä myös heilumassa

    Ihanaa kun on piristystä ja oot elossa..hihi ~♥
    Vikat kuvat sai hymyileen..ihania! ^___^

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eheh kiitos ^^ ja saatanpa sinut metsästää jos satun löytämään ja olen rohkea :'D

      Poista
  2. Toivottavasti nähdään Animeconissa!~ o7

    VastaaPoista
  3. irvikettuu n___n
    olet niin nättimys :3
    (yhyhy valitettavasti jenna ei pääsekkään animeen (joten meen syömään kaverille kakkua, haha)) sanotaan että piheys/köyhyys tuli vastaan sitten loppumetreille 8).... perkele

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nöyyy, voi ei D: toivottavasti onkin sitten hyvää kakkua >:c xDD

      Poista