torstai 7. elokuuta 2014

Muumuu~

Moi~

Mulla ois muutamakin postattava juttu, koska viikonloppuna tapahtui asioita, nyt tulevana viikonloppuna tapahtuu asioita ja ensi viikolla tapahtuu asioita. Kuitenkin mä teen jokaisesta tai melkeen jokaisesta omansa, että pahoittelen sitä jos tulee aika lyhyellä aika välillä monta postausta.~

Ja haluun kiittää teitä, ootte parhaita, kun jaksatte kommentoida ^^ Jokainen kommentti saa hymyn aikaan ^w^

Nyt kuitenkin seurakunta kuulumisia, että jos ei kiinnosta niin venaile seuraavaan postaukseen. (mutta vilkaise silti noi kuvat tosta :DD, koska faun cosplay)

Olin siis leirillä, tiistaista torstaihin. Oli kivaa ^^ Kyseessä oli Megis2014. Viime vuoden megis oli vähän kakka, koska olin pieni kiusattu, syrjitty pallo, joten tämä vuosi arvatenkin oli huomattavasti parempi ^^/ 

Vaikka opetus aiheet ovatkin megiksellä aina samat, koska pikkaset kuulee ne ekaa kertaa, niin pidin tämän kertasista opetuksista, vaikkakin myönnän nukkuneeni niistä puolet :DD Asia on aina yhtä tärkeä ja ajankohtainen~ 

Muutenkin, kaikkeen suhtautu aivan erilailla, kun mitä vuosi sitten pikkasena, kun oli riparin jäljiltä viellä hämmennystilassa, ja niinkun jo mainitsiin niin kiusattu ja syrjitty pallo, joka oli koko ajan varuillaa, ja yritti pysyä poissa tieltä. Nyt mulla oli kavereita, ja viime vuodesta sen verran kasvanu ihmisenä, että jos joku mua kattoki oudosti, ni en edes pannut merkille moista :D en mä vuos sittekään kauheammin välittänyt jos joku oudosti katto, mutta se että mun leirini muut pikkaset puhu autuaasti paskaa selän takana ja mulkoili ja jätti ulkopuolelle, niin se teki olosta varsin epämukavan ja en kiellä ettenkö ois sulkeutunu omaan kuoreeni ja yrittänyt vaan sitten olla välittämättä. 

Kuitenkin palataanpa takaisin tähän vuoteen C: Koska en ollut kesällä isosena millään leirillä ja koska megis on suunnattu leirelle (megiksen idea on siis että kaikki kesän jovin riparit tulee sinne yhteiselle leirille), niin välillä oli vähän tylsää. Me "muut" ei päästy osallistumaan säbäturnaukseen, kuin yhdellä pelillä opettajia vastaan, joten koko keskiviikko meni kivellä istuessa ja kannustaessa millon mitäkin leiriä ^^ Kuitenkin tiistaina myös mä pääsin osallistumaan, koska hardessa esitettiin se sama näytelmä mikä evankeliumi messuilla ja se jos mikä meni hyvin ^^ oon ylpee meistä, meni paremmin ku eviksillä, jeejee~~ 

Myös tänään (torstaina) "muut" pääsi osallistumaan, sekä työpaja-asioihin, sekä Megaolympialaisiin ja voitettiin paras fiilis- palkinto :DD tehtiin historiaa o/

Tänä vuonna leirin teemana oli legendat, ja teeman mukaisesti pukeutuneita oli vähän. Ei kukaan tietenkään koko leiriä minään legendana hillunut, vaan keskiviikon megabileiden ajan vain :D itse olin Marjachin kanssa fauni :3


Panda&Marja the letityspalvelu :'DD






Fannin yli sulonen Stitz puku >w<




Ylipäätään kiitos paljon, kaikille jotka Megiksellä oli ^^ 

Huomenna saan sitten vihdoin tietää pääsinkö Liideriin isoseksi OwO toivottavasti~ ois tosi kivaa, kun en tosiaan isoseksi millekkään leirille kesällä päässyt ^^

Panda kuittaa~~~





1 kommentti: