lauantai 28. helmikuuta 2015

Tyylitöntä meininkiä ja siepattuja unia~

Moikka~

Mulle ehtii kertyy parissa päivässä aina kauheen monta asiaa joista haluisin kertoo, mut ne ei välttis liity mitenkään toisiinsa enkä haluis pomppii aiheesta toiseen koko ajan...bloggaajan elämä on vaikeaa :'D 



Mun hiihtoloma on ollut lähinnä haaveilua, haaveilua, nukkumista, syömistä, Mölli, vähän juttuja neljän seinän ulkopuolellakin ja vähän lisää haaveilua. On ollu oikeesti kerranki rentouttava loma, jolla oon tehnyt vaan asioita joista pidän, oon jättäny kaiken kouluun liittyvän ajatusten ulkopuolelle (no en ihan, kävin wilmassa kattomassa pääsinks uusinnoista läpi ja ainakin englanti meni läpi, ruotsin kohdalla on X et en sit tiiä onks se hylätty vai ei...), kaiken bändi ja basso asian ajatusten ulkopuolelle ja ollut tosi lahna ^^ Suurimman osan päivist oon viettäny samassa sohvan nurkassa läppärini kanssa. Oikeesti mun ois pitänyt hoitaa vähän asioita, mutta mua vituttaa mun basson opettajan sijainen, joten jätän nyt melkein vaan sen kiusaks asioit viimetippaan >__> 

Haaveilun tossa mainitsinkin ja oon vahvasti sitä mieltä ettei haaveilla voi koskaa liikaa. Oon keksinyt vaikka ja mitä ja kaikkea haluis päästä tekemään esim. heti nyt :D Mm. yhtä valokuvausprojektia oon suunnitellu paljon kesälle.

Tän valokuvausprojektin myötä oon taas miettinyt omaa pukeutumistani. Elämä menee vaikeeks kun haluis olla emo, lolita, punkkari, muutenvaan söpö ja tyttömäinen, "normaali" ja hippi yhtä aikaa. Tää aiheuttaa sen ettei mulla ole kunnollista tyyliä lainkaan ja oon vaan epämääränen sekasikiö, enkä tyytyväinen mihinkään. 

Tossa toissa päivänä inspiroiduin hipihtävästä tyylistä ja kokeilin jotain epämäärästä saada aikaan. Lisäks tein aluevaltauksen unisieppareiden maailmaan ja väsäsin itselleni moisen, sekä saman tyylisen kaulakorun. Jos jollakulla on kiinnostusta ostaa moisia niin se on mahdollista, mutta kovin halpaa ei valitettavasti.








Kunnollisen tyylin lisäks oon jatkanut noin kolme vuotta kestänyttä haaveilu rupeamaa kohteena pullipit ja muut nukkelapset ;;-;; Ne on niin ihania ja haluisin niin paljon, mutta kun kallista. Ei työttömällä opiskelijalla oo varaa... Oon yrittänyt kattoo pullip kirppareiltakin mutta ei oo löytyny semmosta jonka voisin itselleni adoptoida. :C Jos jollain ois halvalla hyväkuntost pullippii, dalia tai taeyangia niin kommentoikaa~ En kyl lupaa ostaa ^^'

Ja vielä asiasta kukkaruukkuun. Kävin torstaina kattomassa leffan Viikossa aikuiseksi ja aivan ihana oli. Se on suomalainen komedia ja oikeesti hulvaton. Tosi monet on kauheen ennakkoluulosia suomalaisia leffoja kohtaan, mutta osaa ne suomalaisetki tehä, menkää rohkeesti kattomaan. Oon avannu ainakin kolmen kaverini silmät jo suomalaiselle leffa tuotannolle. Ennen leffaa kaikki on ollu sillee "No en mä yhtään kyl tykkää suomalaisist" ja kun oon leffan jälkeen kysynyt uudestaan mitä tykkää suomalaisista leffoist ni ne on vähän nolon myöntäny et hyvähän se oli. ^^

Mut hei, kiitos jos jaksoitte lukea, tekstiä tulikin aika paljon~ C:

Nähdään taas~

Panda kuittaa~~~ 











1 kommentti:

  1. tyylittömyys on kyllä aika jeba- tai ei.
    Mut siinä on sitten se kiva, että miulla ainakin on kertyny paljon erityylisiä vaatteita (kirppareilta) niin sitten voipi yhistellä 8-)

    mie oon aika sivistymätön suomi leffoissa, mutta jonne (ja varsinkin sen iskä :'D) on sivistäny miuu tällä saralla (Y) kyl ne suomalaisetkii osaa. Mut suurimmasta osasta suomi leffoista puuttuu ne coolit räjähykset, joista tykkään 8)

    VastaaPoista