lauantai 11. heinäkuuta 2015

Olen järkyttynyt

Moikka~

Ei en oo järkyttyny siit et taaskaan kukaan ei oo lukenu mun viime postausta, sikäli hassuu ku yleensä cosplay juttuihin tulee sivunkatseluit paljon... Melkein aattelin taas mykkäkouluilla siit, mut sit aloin miettii et ihan sama lukeeks kukaan mun turinoit vai ei, teen tätä kuitenki. :'D

Mutta puhutaanpa vähän niinkin kulutetusta (minunkin kuluttamasta) aiheesta kuin some, eli sosiaalinen media. Täs kohtaa kaikki varmaan sulkee tän sivun koska ketään ei kiinnosta :DD

Mut siis käyttääkö kukaan enää Facebookia? Siis jos tääl on joku oikeesti aktiivinen facen käyttäjä, niin kerro, koska mulle face on vaan semmonen autioitunut vanha kaupunki, jollasii näkee jossai leffois, mis on jtn vilkkuvii vanhoi valokylttei ja kaikki ikkunat on laudotettu tai rikki ja siel ei näy muuta ku kuluneit mainoksia. Mun se etusivuhärpäkejutska mikä onkaan on vaan pelkkiä mainoksia ja iltasanomien jtn kakkaa. Sit jossai välissä saattaa tulla yks jonkun kaverin laittama juttu, mut sitäkään ei huomaa, ku se hukkuu sinne mainosten ja muun turhan sekaan. 

Oikeestaan ainoo mitä mä enää faces käytän on ryhmät, koska semmoseen face on ihan ok alusta, ja ku tätä nykyä kaikilla tuntuu face olevan ni se on sikäli helppo. 
Mä en nykysin enää käytä pahemmin ees facen chattia, koska on whatsapp, ja kuka nykysin laittaa kuvia faceen, ku on instagram...


(not mine)

Faces on myös se et se on jotenki tietyltapaa paljon henkilökohtasempi, tai silleen en mä sinne viiti laittaa samal lailla jtn turhaa ulinaa ku esim Twitteriin, jonne sitä turhaa paskaa sitte tuleeki koko ajan. :_D
Twitter on muutenki must paljon kivempi, se on semmoi nopee käyttönen, ja sinne ihmiset ei voi laittaa samalla tavalla jtn kilometri tarinoita ku faceen, koska twiiteis on se rajallinen kirjain määrä. Must se on tosi hyvä, koska oon aina vihannu facessa kilometri tilapäivityksiä. Toisaalt kylhän joo twitteriski voi tavallaan, mut se ei oo yhtään niin häiritsevästi, ku se on semmosina paloina siel väleissä.

Twitter on noussu mun ehdottomaks lemppariks, myös siks et siel pystyy tutustuu ihmisiin tosi helposti. Monet twiittaa kuitenki ihan arkisista asioista, ni tulee semmoi olo et ollaa kaikki yht suurta perhettä ja kaikki tuntee kaikki. Twitter on must paljon yhteisöllisempi ja sosiaalisempi some, ku mitä esim face on, tai instagram.


(not mine)

Instagram on sitte toinen paikka jossa mä oon kunnolla aktiivinen. Kuvii tulee jos ei joka päivä ni suunnilleen joka toinen, ja välillä parikin kuvaa päivässä. Joskus ku liityin instaan ni must tuntu kauheen väärält jos laitoin  enemmän ku yhen kuvan viikossa ja aina ku ylitin sadan kuvan rajapyykin, ni poistin kuvii et näyttäs silt et oisin epäaktiivisempi. :__D en tiiä mist tämmöin epämääränen käsitys tuli et ois noloo jos käyttäs instaa usein, luojan kiitos lopetin moisesta murehtimisen. :'D



(not mine)


Mut se mist oon järkyttyny on Snapchat. Mun kavereist lähes kaikki käyttää sitä koko ajan, varmaan lähes kaikki nuoret käyttää sitä koko ajan, mutta MUTTA minulta on evätty mahdollisuus tähän sosiaalisenmedian käyttöön, nimittäin mulla on Nokia Lumia ja windows käyttikselle EI OLE snapchattia... MITÄ ON TÄMÄ??? Miten voi olla joku käyttis niin jäljessä ettei sille ole snappia, onhan se ollu jo kuitenki semi kauan olemassa...vai oonks vaan menettäny ajan tajun tai jotain. 
Nyt sit oon ihan ulkopuolinen. :C Keljuu.

Olen järkyttynyt tästä. Tehkää joku asialle jotain jooko.



Ja koska cosplayn saa linkitettyä kaikkeen, niin oon monta kertaa miettiny et pitäs tehä some, tai internet ryhmäcossi, koska lähes kaikist someist ja muist löytyy näit animehtavia hahmokkeita. :'D Miten ois ihmiset? Ite varaisin kyl Twitterin.













Panda kuittaa~~



1 kommentti:

  1. Facebook pakkomiektäinen ilmoittautuu! :,D
    Tuo on totta twitteriin on jotenkin helpompi mennä ulisemaan siitä ku elämä on elämä.

    VastaaPoista