keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

Saanko cossata pukumiestä...eikun saanko pukumiestä cossaavan jätkän jostain? C:

Moikka~ ^^

Oon ollu tänään tosi hyvä lihomaan, olemaan sadepäivämasentunut, raahautumaan kaupungin toiselle puolelle kun vettä sataa vaakasuoraan kaatamalla niskaan (älkää kysykö miten kaadetaan vaakasuoraan, en tiedä) ja hoitamaan kotitöitä puoliksi, sain vietyä roskat jopa ovelle asti. 
Oon miettiny tänään miten itkuherkkä must on tullu leffojen suhteen, itken jopa huumori kategoriasta poimituille yksilöille, ja kirahveille, ja mietin kans minkä takia söpöjä näyttelijöitä laitetaan puvut päällä leikkimään bisnesmiekkosia, ja päädyin siihen tulokseen että ihan vaan mun kiusaks. Haluisin vaan vaihtaa paikkaa ton päähenkilö naikkosen kanssa, mutta ikävä kyllä leffa on aina vaan leffa ja oikeesti toi miekkonen tuskin pukeutuu pukuun joka päivä, koska se on näyttelijä, eikä oikea bisnesmiekkonen kivassa firmassa jossa käytetään hassuja käsimerkkejä, eikä saa ripustaa työpisteensä oviaukkoon helmiverhoja, vaikka ne olisivatkin kierrätettyä lasia. Se on kovin keljua se. 
Oon myös jatkanu haaveilua Barcelonassa opiskelusta, ja yrittänyt autuaasti unohtaa sen pikkuisen faktan, etten osaa sanaakaan katalaa, enkä näin ollen ymmärtäs opetuksesta mitään. Oon kans mietiskelly kuin kiva vois olla ryhtyä hömppälehden toimittajaks, koska äikkä runoja lukuunottamatta on mun ainoo vahvuus koulussa, ai joo ja ussa kans, ainaki sijaisen kurssilla, oikee opettajamme ei ainakaan nyt puolentoista kurssin perusteella ole musta erityisemmin pitänyt, enkä tiedä yhtään miksi, mutta perseestä tilanne on silti, mikäli hän aikoo syksyllä palata äitiyslomalta...toivottavasti ei palaa.............. ^^'

Joo mutta jtn cosplay jutturaakin oon tänään mietiskelly. Mulla on joku erittäin paha conmasennus meneillään, enkä siis meinaa mitään condarraan viittaavaa, vaan yksinkertasta totaalikyllästymistä. Huolestuttavaa eikö vain? Tän takia ranta Yukiin tuleminen on vähän kiikunkaakun, kun ei mua yhtään kiinnostas tulla sinne... Ainoo et haluisin käyttää Aladdinia ja saada siit kuvii, mutku muuten koko reisuu ei kiinnosta yhtään enempää ku ton tiskivuoren poistaminen tosta pöydältä, niin saa nyt nähä. 

Traconkin on ollut vähän väliinjättö uhan alla, mutta sinne mä nyt taidan kuitenkin tulla, siellä sentään on taidekuja ja saan toivon mukaan ilmasen majotuksen ja ehkä halvat kyyditki, ni miksipä ei. 

Cosplay puolella oon ollu lomautettuna. Aattelin et tekisin Aloisin täs kesäl loppuun, mutta noh, Neppinappi ei ole suvainnut henkiin herätä eli matskut puuttuu yhä edelleen, ja no inspis on pakenemassa kovaa kyytiä kauas pois. Kattoo jos Yukiin saisin sen...

Mutta oon sentään saanut aikaan sen että saatan jopa tietää mitä cossaan Traconissa. ^^ Varmaahan mikää ei ole, kuten taas Desusta saimme huomata, mutta alustavia suunnitelmia ja peruukki ostoksia on tehty.

Ensimmäinen on Panda hero Gumi.~ Gumi on aina ollu mun lemppari vocaloidi, ja koska panda, niin miksipä ei. Lisäksi kyseinen asu on vähän erilainen mitä mun cossit yleensä, kun mun muut cossaamat tyttelit on ollu niin kovin kilttejä ja söpöjä.
Kaiken lisäks multa löytyy jo paidat tohon, et vaan housut ja lippis puuttuu ja ehkä pesismaila. :D




Toinen suunnitelmani on vaihteeksi lastenohjelmasta... Satuin joskus puolisen vuotta sitten kattomaan Ever after high:ia ja tykästyin kovin hahmoihin cosplay mielessä. Eniten tykkään hullun hatuntekijän tyttärestä, mutta koska siihen tarvis montaa erilaista kangasta ja hassut sukat, niin päätin unohtaa ajatuksen.
Tänään kuitenkin katoin kyseistä rainaa udestaan, ja päädyin vähän yksikertaisempaan, nimeltä Kitty, eli Irvikissan tytär. Mullahan ollut irvikissan uusiminen jo kauan mielessä, ja nyt saan siitä vielä ihka virallisen cossin. Nyaaa~ Mikä parasta voin käyttää pohjana jo omistamaani mekkoa, ja satuin tilaamaan Gumin peruukin kanssa myös ihan randomilla yhen peruukin, ja se on just täydellinen tähän. QwQ Välillä voin  iloita heräteostoksitani~~ 


Tämä kissankorvainen kaveri vasemmalla~ 

Tuun jonkinverran poikkeamaan reffistä, sillä en ala tekemään tassuja...ei tassuja enää ikinä. Ja mekko jota käytän on koko musta, ja ompelen siihen vaan ton naaman ja ehkä helmaan vähän turkoosia, sekä kissankorvieni sisusta on valkonen.
Muuten kyllä tällä mennään. (ja tosta takki/paita hepeneestä teen yksvärisen, koska epäilen vahvasti ettei tolleen kuvioitua tommosta kangasta löydy. >__>


Mutta juu, tämmöstä sitten, katotaan pysynkö suunnitelmissa ja katotaan myös saavunko ranta Yukiin.~~ 

Nähdään taas~~


Ps. Jalkani on ihan puutunut ja tönkkö...en nauti tästä. <:'D






Panda kuittaa~~



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti