sunnuntai 9. elokuuta 2015

Bileet pystyyn ja alpakka messiin!

Moikkaa~~ 

Mä voisin alottaa nyt vaikka siit et oon vihdoin saavuttanu elämässäni jotain suurta. o/ Sain nimittäin hetki sitten vanhojen parin~ Oon aika tosi ilonen, koska olin jo ihan varma et jään ilman parii, enkä tanssis ollenkaan. :'D Luojan kiitos on kivoja jovilaisia, tai no tässä tapauksessa kiva jovilainen, joka viitti pelastaa mut~
Itseasissa puhutaanpa sittenkin monikossa, kivoja jovilaisia, koska toinen kiva sano voivansa ehkä lainaa mulle puvun, eikä mun siis kai tarvis maksaa siit mitään, mikä ois niinku elämäni täyttymys!






Mutta mutta, oli mulla muutakin. :_D

Tänä viikonloppuna oli Megis, eli Megaripari, eli semmoin yhteisleiri kaikille tän vuoden ripareille. Kuten varmaan muistatte, niin mähän olin isosena, joten olin myös tällä leirillä.

Eka ilta elikkääs perjantai meni aikalailla valmistautues näytelmään, jota nyt siis ollaan väkerretty kuukauden verran suunnilleen. Itse näytelmä meni oikein hyvin, joskaan yleisö ei oikein tajunnu sitä. Mut mua ärsytti ihan älyttömän paljon, et ku olin sen takii lainannu ihmisille tavaroitani, ni niitä hukattiin, ja yks peruukkiverkko katos kokonaan... Onneks se oli kai se mun rikkinäisin, mut silti, ärsyttää... >:c en enää lainaile tavaroitani kellekään, murmur.



Toka päivä kulu leirien välisen säbäturnauksen parissa. Meijän leiri oli toisiks viimesii, mut eipähän ainakaan hävitty. :'D
Saatiin myös illan Megabileisiin, ehta ja aito standup koomikko, Mikko Vaismaa, ja oli muuten ihan huippuu! En oo ikinä ollu standup showasiajutussa, tai siis kattomas livenä semmost, ja oli oikeesti tosi siistii, pakko mennä kattoo joskus jotakuta jonnekki. OwO







Viimesenä päivänä meillä oli semmosii työpajajuttuja, joista ite perinteitäni noudattaen meni taas kolmantena vuonna peräkkäin taideasiaan. Tällä kertaa meijän piti maalata oma luonteemme/sisin olemuksemme, ja piti käyttää käsii tai/ja jalkoi siihen maalin paperille sutimiseen, et ei käytetty siis lainkaan pensseleit tai semmosii. Oli tosi kivaa. OuO

Lisäks oli semmoset olympialaiset, ja nyt oltii vähän parempii ku säbäs, nimittäin vietiin koko homman voitto! \^^/ Jeee~


Alpakka oli niinku paras maskotti ikinä, ja kaikki tykkäs siitä ^^ Ja onhan se myös tosi hyvää ruoka seuraa, varsinki ku katto on niin kauheen kiinnostava :_D



Muuten Leiri koostu pääasiassa toisten leirien kans hengailusta (oon kelju, anteeks :_D), alpakan vartioinnista, koska joku oli koko ajan varastamassa pikku Himania, syömisestä ja kpopista höpöttämisestä. Ai joo ja löydettiin Lindan kanssa myös yks kpopii kuunteleva jäbä, joskaan ei oltas löydetty, jos se ei ois tanssinu Exoo keskel pihaa. ^^'




Mutta mutta, oli ihan jeba leiri, kiitos kaikille siellä olleille siitä ^^


Parin päivän päässä odottelee koulun alku, uusinnat ja takaisin karuun ja ikävään arkeen palaaminen...ei huvittas niin pätkääkään... Pitäs vielä lukee täs loppu loman aikana ruotsinkielinen romaani ja niihin uusintoihin, kun sössin sekä enkun että ruotsin viimesimmät kurssit... Mikä ikävintä, jos en pääse ruotsin uusinnast läpi, ni oon pahemman kerran jumissa, en saa edetä kursseis ja ei siinä muuten mitään et joutuu uusii koko kurssei, mut A ruotsin kurssei on vaan kerran vuodessa... Haluun haudata itteni elävältä nyt.

Mut joo, hyviä loman vikoja päiviä, ja voimia niille jotka sinne arkeen palaa jo huomenna~




Panda kuittaa~~ 


2 kommenttia:

  1. OON IHAN PANIIKISSA YRITÄN HANKKII KOULUKIRJOJA OKOKOKOK aikuset lupas maksaa vältyn ihmisiltä kyselemisen, niinkuin mainihit koulun alun

    vähä koleen kuulonen juttu! Yövyttiinkö siel siis kanssa :D missä paljon porukkaa mahtuu nukkuu??

    alpakka <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yövyttiin juu, Siikaniemen leirikeskukseen mahuttiin ihan hyvin, kun osa nukku patjoil jossai luokis ja meijän leiri mm rantasaunal :D

      Poista