torstai 29. lokakuuta 2015

Halloween~


Moikka~




Mä en tiiä pitäskö mun valittaa useemmin tai jotain, ku toi viime postaus sai tyylii eniten katselukertoi ku mikään aiemmist ikinä. :__D

Mut hei, mites teijän syyslomat on menny? C:

Itsehän vaan lojuin koko loman, ois pitäny tehä maskeeraus videoit varastoon ja lukee uusintoihin, mut nooh meni jo. :_D Tää kuva on mun loma tiivistettynä.


Kouluun palaaminen olikin sitten operaatio itsessään. Meijän lukio tosiaan vaihto toisiin tiloihin, ja kyllä toi uus paikka on paljon valosampi ja siel voi hengittääkki. Ainoo huonopuoli on oikeestaan ahtaus, käytävät on tosi kapeit ku sinne tungettii kaapitki ja ruokalaa ei oo, pöydät on aulassa ja ahdasta on ku missä. Lisäks vessoja on tosi vähän ja sit niihin on yleensä kivasti jonoa. Kaiken päälle tuol on ovet koko ajan auki, mummojen käsityökursseja pidetään samoissa tiloissa, ja niitä mummoja on siellä sitte kans, puhumattakaan siitäkin mummosta joka vaan sauvakäveli sisään ja suoraan meijän ruokajonoon, jäi varmaan syömäänki sinne. Kannaslaiset sit kehtaa valittaa ku muutama Tipalalainen välillä niitten koulus, ku meijän tilois ei oo kemianluokille luokkatilaa, hei mä vaihtasin ilomielin ne mummot pois ja ottasin meijän opiskelijat vaan meijän tilohin. Sitä paitsi Kannaksenki tunteja on jostain syystä meijänki tiloissa...

Tokana päivänä olikin jo mainitsemani uusinnat. Olin uusimassa enkkua ja matikkaa. Matikan kusin ihan totaalisesti, sen suhteen ei oo toivoakaan, mut enkun toivon et se meni oikeesti hyvin, mun on vähän pakko päästä siitä läpi. Lisäks tällä viikolla oli bilsan DNA välikoe, joka meni odotettua paremmin ja oon tosi ilonen~

Meil on ollu tällä viikolla koulussa perinteinen pukeutumisteemaviikko. En ite oo laittanu mitään mihinkään teemaan sopivaa, koska en oo omistanu oikein mitään sopivaa. Mafia päivä ois ollu ainoo ja oisin halunnukki pukeutuu, mut arvatkaa muistinko aamulla yhtään koko teemaa. :/ Nooh ens vuonna sitte, ja ehkä huomenna kun teemana on halloween~

Tänään kävin taas kampaajalla ja hupsista keikkaa, sinne meni puolet hiuksista ^^' Hehhee, tykkään näist ihan liikaa~~ Mul ei oo varmaan ikinä ollu näin lyhyitä hiuksia~





Lisäks oo ollu materiaonnellinen viime päivinä. Löysin iskän vanhan lukioaikasen koululaukun ja se on ihana! Harmi vaan että se painaa jo itessään ihan hirmusti laukuks ja on tosi ahdas, niin koululaukuks se ei oikein mee. Väitän et iskä on jättäny suunnillee kaikki kirjansa kotiin lukiossa, koska mun kirjoista sinne mahtu vaan ruotsinkirjat ja neki hirveellä änkemisellä. :_D

Lisäks tilaamani Got7 pipo tuli vihdoin! Harmi vaan et treksti siin meni jo rikki vaik se on ollu mul vast 3 päivää, mut noh laadun tarjoaakin Ebay ja Kiina, joten hirveesti ei kyl voinu odottaakkaan. Ei siit onneks muuta ku seiska katkes vaan parista kohtaa koska se on niin kapee ja ku se joutuu venyy kuitenki päässä ni ihan ymmärrettävää.





Huomenna onkin tosiaan halloween juttuja koulussa ja halloween muutenkin vaan...vai onks se lauantaina? En tiiä, mut samapa tuo. :'D
Koulusta en vielä tiedä mitä sinne laitan jos laitan mitään, mut tein uuden maskeeraus videon halloweenin kunniaks, menkää toki kattomaan~~ 


Että semmosta niin~

Onks teillä mitään halloween suunnitelmia? Ja mitä te ootte mieltä mun uusista hiuksista? ^^'

Ps. Mua kiinnostas kovasti mitä mielt ootte musta, vähän millasen kuvan blogi musta antaa, joten jos mitenkään viittisitte ni ois kiva jos kävisitte vastaa tähän, se ei vie kauaa~~ 

Ja ainiin, oon monessa paikassa vaihtanu nimeni Kirahvilapseks, että jos ihmettelette niin minä se vain~


Panda kuittaa~~ 





3 kommenttia:

  1. Nuo hiukset sopii sulle tosi hyvin! Itelläni meni monta monta vuotta ennen kuin uskalsin leikata omat hiukset lyhyiks. Ja lyhyinä ne ovatkin nyt pysyneet jo kuusi vuotta putkeen :)
    Hieno tuo Halloween meikkituto! ♥ Silleen suht simppeli, mutta silti vaikuttava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tää nyt ei enää niin kirpassu ku leikkasin kuitenkin sillon viime keväänä suht lyhyiksi, nyt lähinnä lyhensin takas, ja vähän enemmän :D Tavallaan kaipaan ihan sikana pitkii, mut niitten kasvattamiseen menis niin kauan, ne ois lopult koko ajan tiellä, turhautuisin niihin ja leikkaisin kuitenki jossain vaihees ni lyhyet oli kivempi vaihtoehto, ja nää on niin paljon helpommat pestä ja kauivattaa ^^'

      Ja kiitos <3

      Poista
  2. Lojuminen lomalla on toisaalta tosi hyvä! Mulla ei ollu syyslomaa, mutta tarvitsisin itsekin hetken lojumiseen. Ihana toi lomailukuva! XD
    Nii ja upeet hiukset taas!

    VastaaPoista